recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Valg af tv - (design) The frame eller dette.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Valg af tv - (design) The frame eller dette.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Valg af tv - (design) The frame eller dette.
    Sendt: 10-Maj-2021 kl. 12:50
Hejsa min svoger og svigerinde er på jagt efter et nyt tv. De har et smukt hjem med mange designer ting osv - nu er det tid til at skifte tv. Det har en del år på bagen det gamle.  

De har kigget meget på The frame - og nu ser de så dette 

Sorry for det lange link. 

Hvad ville i anbefale - eller skal jeg guide dem i retning af Oled for bedste billede. Det skal gerne være smoothie i forhold til afvikling af fodbold….

Jeg værdsætter alt hjælp man kan få
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 12:58
hold da op, er der nu noget der hedder NEO QLED LOL
Jeg synes de skal vælge et Oled TV af nyeste aftapning, det får de mest glæde af. Fodbold er utroligt livagtigt på et Oled TV.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 13:59
ok - jeg anbefaler dem det her panasonic 55" oled tx-55hz1000E - til 6.999 i power--

Hvilket beslag kan folk anbefale..
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 14:00
eller er LG 55" cx bedre ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 14:18
Designmæssigt vil jeg foreslå Sonys OLED skærme, da højttaleren er indbygget i skærmen og derfor stort set kun er billedet med en ramme rundt om. F.eks. topmodellen A90J.

At Sony samtidig får ros for deres skærme er positivt, så en god balance mellem design og kvalitet.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 14:21
det koster også lige en anelse mere- men ja ser lækkert ud

kan i anbefale et vægophæng ?
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 14:25
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

ok - jeg anbefaler dem det her panasonic 55" oled tx-55hz1000E - til 6.999 i power--

Hvilket beslag kan folk anbefale..
De synes jeg også du skal gøre. Vil anbefale dette kraftige ophæng, da skinnerne er udtrækkelige så vippunktet er så nær toppen af TV som muligt. En rar feature at man kan vippe TV ud forneden når der skal sættes kabler til.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 15:29

Til en anden gang - brug fx. kortlink.dk (dit link = http://kortlink.dk/samsung/2bfth)
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2021 kl. 16:52
Eller slette alt det crap efter ?  i linket:

Wink
Mvh. JørgenT
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2021 kl. 19:26
Da et tv i dag har skærm/billede, næsten, helt til kant (rammeløs) er de jo alle ens, set forfra.. Wink
Hvis man ønsker design (ramme etc.) er der vel kun B&O eller Tyske Loewe som genopstår lige om lidt....

Bond Cool

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu