recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - CBB mobil bredbånd modem / router begrænset ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

CBB mobil bredbånd modem / router begrænset ?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 10:39
Hej.

I en anden tråd læste jeg at, RepairGuyDK har testet 5G routeren fra Telmore:


Den vil jeg foreslå dig at se. Der er også et forslag til en 5G Router.

Hilsen Carsten.
Til top
kazb Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 11-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kazb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2021 kl. 10:24
Hej.

Jeg har mobilt bredbånd fra CBB med et simkort i en Huawei B535-232 router. Vi bor pt. i sommerhus og temmelig tæt på en mobil mast så jeg har fuld signal. Dog undrer det mig lidt at min max download på modem'et er ca. 75 mbps men hvis jeg lægger mobiltelefonen ( samsung galaxy s8+ ) lige ved siden af så får jeg +200 mbps selvom den også kører på CBB.

Så spørgsmålet er om modemmet er begrænset ? Jeg synes at kunne læse at det burde kunne køre hurtigere.

Hvis det er begrænset er der så et andet bedre modem man kan købe og dermed opnå bedre hastighed ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu