recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny fjernbetjening til Philips TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny fjernbetjening til Philips TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny fjernbetjening til Philips TV
    Sendt: 18-Maj-2021 kl. 11:31
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

har du købt tv som nyt sidste år, så er der vel stadig reklamationsret på fjernbetjeningen. Med mindre du har mishandlet fjernbetjeningen.

Hvilke nr står der på fjernbetjeningen?


Ja, ifølge min kvittering er det 13 måneder siden jeg købte det, men da fjernbetjening faldt på gulvet, er der nok ingen reklamationsret - og dertil siger Philips, at de slet ikke har pågældende fjernbetjening længere.
Er det YKF.... der er modelbetegnelsen?
https://imgur.com/gallery/faIwcMY


Kom fejlen efter den er faldet på gulvet eller har den virker efterfølgende.

Om Philips kan skaffe kan du være lige glad med.

Du har skiftet batterier? Og hvis fejlen ikke kom samtidig med at den faldt på gulvet, så ville jeg kontakte sælger og så må de få fat på en ny.

Men ykf463-001 lyder til at være modellen:

Du kan også købe en ny fra Letland til 350 kr.:

https://www.ebay.de/itm/324471438209?hash=item4b8c013b81:g:kfQAAOSwL5ZfaagK

Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 11:28
Super, tak for god service Carsten
Steen
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:


Hej.

Ligner den denne?:


Hilsen Carsten.


Lige præcis, men er det ikke en bekostelig affære at købe i England, efter Brexit-affæren?
Men tak for opklaringen

Hej.

Sælgeren bor i Riga i Letland, som er medlem af EU.
Og forsendelsen til Danmark er Gratis.

Hilsen Carsten.

Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 11:04
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:


Hej.

Ligner den denne?:


Hilsen Carsten.


Lige præcis, men er det ikke en bekostelig affære at købe i England, efter Brexit-affæren?
Men tak for opklaringen
Steen
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 10:57
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

har du købt tv som nyt sidste år, så er der vel stadig reklamationsret på fjernbetjeningen. Med mindre du har mishandlet fjernbetjeningen.

Hvilke nr står der på fjernbetjeningen?


Ja, ifølge min kvittering er det 13 måneder siden jeg købte det, men da fjernbetjening faldt på gulvet, er der nok ingen reklamationsret - og dertil siger Philips, at de slet ikke har pågældende fjernbetjening længere.
Er det YKF.... der er modelbetegnelsen?
https://imgur.com/gallery/faIwcMY

Redigeret af isteen - 18-Maj-2021 kl. 10:49
Steen
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2021 kl. 05:15
har du købt tv som nyt sidste år, så er der vel stadig reklamationsret på fjernbetjeningen. Med mindre du har mishandlet fjernbetjeningen.

Hvilke nr står der på fjernbetjeningen?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2021 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af isteen isteen skrev:

Jeg købte et Philips 8200-Series TV sidste år. Fjernbetjeningen er desværre afgået ved døden, så jeg kontaktede Philips.
Den fjernbetjening sælger de ikke længere


Det er satme flot, kun et års reservedele?

Typisk har fjernbetjeningen et modelnummer, prøv at så på det og "replacement", så kan det være at der dukker noget op....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2021 kl. 21:50
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2021 kl. 19:27
Jeg købte et Philips 8200-Series TV sidste år. Fjernbetjeningen er desværre afgået ved døden, så jeg kontaktede Philips.
Den fjernbetjening sælger de ikke længere, og da jeg ikke længere er den store fan af Logitech Harmony som jeg var engang, søger jeg nu alternativer.

Hvis jeg skal udnytte de Android-funktioner der er i min skærm, er der så nogle fjernbetjeninger jeg bør kigge på?

Pft
Steen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu