recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt om Panasonic´s kommende TV produktion
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt om Panasonic´s kommende TV produktion

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt om Panasonic´s kommende TV produktion
    Sendt: 25-Maj-2021 kl. 12:42
Fra AVFORUMS har jeg hentet dette om Panasonic´s fremtidige TV produktion. Jeg håber sørme at produktions ændringerne ikke omfatter der OLED produktion. Du kan læse mere her:

B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2021 kl. 13:25
Man kan godt frygte at Panasonic helt opgiver TV produktion, når det kun er 10% af deres samlede produktion. Et tab på 92 mio $ kan man ikke sidde overhørig ret længe. Det begynder at ligne Pioneer’s dødsdans med lavere priser på deres dyreste TV, for til sidst at stoppe produktionen pga mgl sorte tal på bundlinien.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2021 kl. 16:46
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Fra AVFORUMS har jeg hentet dette om Panasonic´s fremtidige TV produktion. Jeg håber sørme at produktions ændringerne ikke omfatter der OLED produktion. Du kan læse mere her:




Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2021 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Fra AVFORUMS har jeg hentet dette om Panasonic´s fremtidige TV produktion. Jeg håber sørme at produktions ændringerne ikke omfatter der OLED produktion. Du kan læse mere her:




Klaus

Det er jeg godt klar over, men den engelsk artikel synes jeg er noget mere omfattende.
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2021 kl. 18:22
Deres High End Oled tv produceres stadig i Japan. Det er mellem og økonomi klassen, der flyttes til Kina Smile
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu