recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ekstren harddisk til iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ekstren harddisk til iPhone

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
CoolRaf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juni-2021
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoolRaf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2021 kl. 11:20
Jeg har en Synology NAS DS112j - sidst jeg forsøgte med den var den lidt tung at arbejde med (hastighed, brugervenlig app, mm.). Det kan være at jeg skal forsøge igen.

Vi har fibernet tilslutning i huset og tænker at med 100 Mbits hastighed på NAS burde det ikke være noget problem.
Til top
CoolRaf Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Juni-2021
Status: Offline
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoolRaf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2021 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af sd sd skrev:

Du kan købe programmet "Imazing". Det er dyrt, men alle pengene værd. Hvis du har wifi i huset, så kan det sættes op til at alle familiens iphoner automatisk er forbundne trådløst til din pc, og backes op automatisk. Så skal du bare have en stor harddisk. Det er nemt at flytte filer frem og tilbage.

tak - jeg kigger lige på detBig smile


Redigeret af CoolRaf - 05-Juni-2021 kl. 11:35
Til top
orm08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 12-Januar-2010
Status: Offline
Point: 228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér orm08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2021 kl. 16:26
du kan bruge App´en PhotoSync til at kopiere vidoer og film, den er rimeligt hurdig, og kan klare både lokal kopi eller til cloud
Til top
beamer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér beamer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2021 kl. 09:53
Programmet hedder iMazing. Det koster 499 kr. pr. år.
Det findes ikke i AppStore, men skal installeres fra deres site. Det laver ganske rigtigt filetransfer fra iPhone til NAS.


Redigeret af beamer - 06-Juni-2021 kl. 09:54
Til top
bingoking Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 02-November-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bingoking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2021 kl. 09:58
Hos os har vi brugt den gratis løsning Nextcloud i lidt over et års tid nu. Det kan tilgås fra LAN og også externt når man er på rejse og gerne vil sikre sine ting undervejs.

Det kan kræver lidt viden at sætte op, men kører ret stabilt. Appen hentes til IOS devices og android, og så kører det.

En anden løsning er Seagate Backup Plus, som også findes i en Wifi version. Den har også en Wifi forstærker funktion, som kan bruges til at forstærke f.eks. hotel wifi som ikke dækker ordentligt. 
Til top
sd Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 09-Marts-2012
Status: Offline
Point: 272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2021 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af beamer beamer skrev:

Programmet hedder iMazing. Det koster 499 kr. pr. år.
Det findes ikke i AppStore, men skal installeres fra deres site. Det laver ganske rigtigt filetransfer fra iPhone til NAS.
Det koster 449 kr. én gang for alle for en computer og op til 3 iphones. Så vidt jeg kan se på deres hjemmeside følger abonnementet telefonerne, dvs. der tilkommer et mindre gebyr når man skifter til en ny telefon, men ikke noget årsgebyr. Det findes ikke i appstore, fordi det er jo ikke en app til telefonen, men derimod et program til pc. De giver udmærket og hurtig support.


Redigeret af sd - 06-Juni-2021 kl. 20:02
Powered by beer and chips
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu