recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der andre som skal have Apple betaer 2023?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der andre som skal have Apple betaer 2023?

 Besvar Besvar Side  <1 1011121314 18>
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2023 kl. 17:22
Det kan være, at det dukker op i beta 2.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2023 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Det kan være, at det dukker op i beta 2.
Vi må se. Kan også være, at jeg overser det et sted.

Har du set nogle steder, om der er opdatering til HomePod Minis?

Må sige, at det er den bedste første beta jeg har prøvet. Har ikke fundet nogle apps endnu, som ikke virker. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2023 kl. 07:28
Der er også kommet tvOS 17 beta til HomePod. Jeg prøver nok at installere den her en af de kommende dage på en mini. Jeg tør ikke på vores primære HomePods for så bliver der ballade herhjemme, hvis alt ikke spiller 100% LOL
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2023 kl. 07:33
Nåh, betaen virker kun til de store HomePods. Det er de eneste, som jeg får mulighed for at installere beta-profilen på. Så venter jeg.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2023 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Nåh, betaen virker kun til de store HomePods. Det er de eneste, som jeg får mulighed for at installere beta-profilen på. Så venter jeg.
Jamen, så er det derfor, at jeg ikke kan få en beta. Har kun de små indtil videre. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2023 kl. 22:09
Så kom jeg til, at lægge iOS 17 på min iPhone. Og det kører altså bare perfekt. Jeg har ikke fundet nogen apps endnu, som ikke virker. Så det er ret fedt. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2023 kl. 08:20
Jeg har også iOS 17 på en iPhone. Softwaren og apps kører godt, men man kan ikke bruge "Siri" endnu – kun "Hey Siri" – hvis man har AirPods. De skal sikkert også have opdatering.

F1 appen virker ikke på tvOS 17.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2023 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg har også iOS 17 på en iPhone. Softwaren og apps kører godt, men man kan ikke bruge "Siri" endnu – kun "Hey Siri" – hvis man har AirPods. De skal sikkert også have opdatering.

F1 appen virker ikke på tvOS 17.
AirPods: Ja de mangler en opdatering. Der mangler en indstilling på iPhone, som kan åbne for opdateringer til AirPods, som der oplyses i denne video. Han kan lave en indstilling, som jeg ikke har.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2023 kl. 10:08
Jeg læser nu, at det kun kommer til at virke med 2. generation af AirPods Pro. Ingen andre.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2023 kl. 10:11
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Jeg læser nu, at det kun kommer til at virke med 2. generation af AirPods Pro. Ingen andre.
Ham i videoen siger at det kommer til AirPods 3, Pro, Pro 2 og Max.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2023 kl. 02:34
Jeg tester pt IpadOS 17 på min Ipad, og det kører fint.
//Guldhammer
Til top
fatbass Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-November-2010
Status: Offline
Point: 186
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fatbass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2023 kl. 07:00
har i facetime på jeres tvos17? ikke dukket op her
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1011121314 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu