recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der andre som skal have Apple betaer 2023?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der andre som skal have Apple betaer 2023?

 Besvar Besvar Side  <1 34567 18>
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 12:40
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Der kommer en offentlig beta af tvOS 16 i løbet af juli.
Der er sgu lang tid til. Sidste år, var der en som lagde en YouTube video op, som fortalte om en kode. Men han har ikke lagt noget op i år.


På eget ansvar men se denne side: https://betaprofiles.com

De har tvOS 16 beta-profil liggende og giver en fremgangsmetode til, hvordan det kan installeres direkte på Apple TV.

Selv har jeg brugt den traditionelle fremgangsmåde med udviklerkonto, Xcode og Apple Configurator, som beskrevet af Apple her: https://developer.apple.com/support/install-beta/

PS: tvOS 16 tog meget lang tid at installere på min Apple TV 4K boks. Jeg troede på et tidspunkt at den var gået i stå under 'klargøring', men du skal bare vente. Gå en tur udenfor imens Smile
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 13:56
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Der kommer en offentlig beta af tvOS 16 i løbet af juli.
Der er sgu lang tid til. Sidste år, var der en som lagde en YouTube video op, som fortalte om en kode. Men han har ikke lagt noget op i år.


På eget ansvar men se denne side: https://betaprofiles.com

De har tvOS 16 beta-profil liggende og giver en fremgangsmetode til, hvordan det kan installeres direkte på Apple TV.

PS: tvOS 16 tog meget lang tid at installere på min Apple TV 4K boks. Jeg troede på et tidspunkt at den var gået i stå under 'klargøring', men du skal bare vente. Gå en tur udenfor imens Smile
Det ser sgu ud til, at virke. Ganske simpelt. Så venter jeg bare. Kender godt betaprofiles, og bruger dem hvert år. Det virker bare, vidste bare ikke, at jeg kunne finde denne her, så mange tak. Nu skal der kigges lidt på de nye brugerprofiler.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 15:18
Thumbs Up
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 16:04
Så kom der en video op.

Mvh
Flemming Larsen
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nbu001 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 16:56
Nej!
           
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 17:02
Oprindeligt skrevet af nbu001 nbu001 skrev:

Nej!
Ok.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 19:54
Nå, men jeg kunne ikke holde mig helt væk, så opdaterede lige min iPad Pro. Indtil videre, så kører det som smurt i olie. Den eneste app jeg har fundet indtil videre, er så den fra Arbejdernes Landsbank. Det kan jeg leve med, når det kun er den. Men nu må jeg se.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2022 kl. 20:17
Nej, i år orker jeg ikke beta. Jeg har før kørt beta på min iMac på ekstern SSD, men det er for besværligt, synes jeg. 
Venlig hilsen
KB
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2022 kl. 08:10
Jeg tror først min iPhone får det, når der kommer 2. eller 3. offentlige beta. Der har været for mange inkompatible apps i de foregående år og udviklerne gider ikke rigtig udbedre det før den færdige version er klar.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2022 kl. 11:42
Jeg henter den nok først til iPhone, når det udkommer officielt til september. 

IPad. Det kører bare. Strøm holder rigtig godt. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
guldhammer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2010
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér guldhammer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2022 kl. 16:54
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvad så, er der andre end mig, som skal have en beta af en af de OS, som Apple har sendt på gaden i dag? Jeg er selv ved, at hente til min iPad. Bliver spændende at se, om der er nogle gode ting at lege med. 

Jeg har kørt med Betaen i et stykke tid, både på ATV4, Ipad og Iphone 11.
Hvad så med iPhone, virker Kørekort og sundhedskortet.

Nej dem havde jeg ikke checket, men de virker ikke.
//Guldhammer
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2022 kl. 17:43
Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af guldhammer guldhammer skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvad så, er der andre end mig, som skal have en beta af en af de OS, som Apple har sendt på gaden i dag? Jeg er selv ved, at hente til min iPad. Bliver spændende at se, om der er nogle gode ting at lege med. 

Jeg har kørt med Betaen i et stykke tid, både på ATV4, Ipad og Iphone 11.
Hvad så med iPhone, virker Kørekort og sundhedskortet.

Nej dem havde jeg ikke checket, men de virker ikke.
Jeg tænkte det nok. Så er jeg da glad for, at jeg kun er gået ind på iPad og Apple TV. Tak for svaret.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu