recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er der andre som skal have Apple betaer 2023?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er der andre som skal have Apple betaer 2023?

 Besvar Besvar Side  <1 45678 18>
Forfatter
Besked
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2022 kl. 18:15
Skulle lige prøve stage manager på iPad, det er ok men der mangler lige lidt justeringer nogle gange skifter den vindue mest man prøver at skrive på tastaturet 😆
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2022 kl. 19:14
Så dukkede Beta 2 op til iPad. Og sikkert også til de andre produkter.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2022 kl. 19:55
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Så dukkede Beta 2 op til iPad. Og sikkert også til de andre produkter.

Ja der er også til iPhone, Watch og atv 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2022 kl. 21:13
Mvh
Flemming Larsen
Til top
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2022 kl. 08:18
Jeg gjorde engang, så kæmpede jeg med at få alt til at virke (som det jo reelt gjorde inden jeg hentede en beta)

Jeg har valgt Apple produkter fordi de bare virker (til mit behov) 

Savner ikke rigtig nogle funktioner, så har ikke travlt med at installere noget der måske kommer til at drille de næste par måneder :-)

Det var mere dengang kalibrering kom til TVOS, Framematch osv at det kriblede “lidt” for at være first mover

Måske jeg bare er blevet for gammel, egentlig…0
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2022 kl. 12:24
Jeg har kørt tvOS 16 siden den første beta. Jeg er ikke stødt på problemer af nogen art endnu, men der er jo heller ikke mange nyheder (endnu?).

Desværre ingen tegn på dansk Siri :(
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2022 kl. 10:13
Så kom Beta 4 til iPad og Apple TV 4K. Den kom altså ret sent. Kiggede i går ved 22.30 tiden, men da var den ikke kommet. Men kun til Apple TV 4K. Det er første gang jeg har set det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2022 kl. 12:40

Fik både til iPad og atv mellem 19 og 20 i går 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4439
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2022 kl. 12:54
Vær opmærksom på, at eARC på Apple TV 4K 2021 er i udu på tvOS 16 beta 4. Det virkede på beta 3.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2022 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:


Fik både til iPad og atv mellem 19 og 20 i går 
Det er da underligt, at det først kom så sent til min iPad. Det er en iPad Pro. Ved ikke hvad du har? Om der er forskel. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2022 kl. 13:08
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

Vær opmærksom på, at eARC på Apple TV 4K 2021 er i udu på tvOS 16 beta 4. Det virkede på beta 3.
Det tror jeg så ikke at jeg bruger. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 335
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2022 kl. 18:20
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:


Fik både til iPad og atv mellem 19 og 20 i går 
Det er da underligt, at det først kom så sent til min iPad. Det er en iPad Pro. Ved ikke hvad du har? Om der er forskel. 

Min er en M1 pro, men de skulle være kommet til alle platforme lige omkring 19:10 onsdag
Men hvis du ikke selv går ind og tjekker kan der jo gå noget tid inden den popper op
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 18>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu