recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Moms på Amazon.com
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Moms på Amazon.com

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Mikevds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juni-2021
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikevds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2021 kl. 14:38
Bjur...

Tillad mig at skære det ud i pap for at du skal slippe for at tænke mere over det.

Hvis du vil have et Wyze Cam i dag, og du vil have det til den billigste pris, så går du ind på www.amazon.com og bestiller det fra Wyze store, punktum.

Det der står på din kvittering er det du kommer til at betale. 
Der kommer ingen ekstra told, postnord gebyr, grønne afgifter, vægtafgift, dummebøde, parkeringsbøde etc.
Glem Ebay, glem Amazon.de, glem alt hvad der eller står af vås i denne tråd.

Jeg har købt for 2.000,- hos Amazon.com på en enkelt ordre, og for flere tusinde sammenlagt OG DET VIRKER BARE.

Sæt igang.
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2021 kl. 14:49
Tak.
Har altid kun bestilt fra Amazon Europa, men går igang.
Har du nogen anbefalinger til microsd kort mærke eller bare vilkårligt.
Til top
Mikevds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juni-2021
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikevds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2021 kl. 15:09
Altså jeg plejede at købe SanDisk Extreme Micro/SDHC A1/U1 100MB/s - 32GB da jeg kunne købe dem for 60,-/stk.
De steg så i pris til omkring 80,-, så de sidste jeg har købt var PNY Elite Micro SDHC hukommelseskort 32GB som Elgiganten havde til 39,-(!). Jeg kender af gode grunde ikke deres stabilitet på lang sigt, men ingen problemer de første 3 måneder, og til den pris kan andet næsten ikke betale sig.
Til top
Mikevds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juni-2021
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikevds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2021 kl. 15:12
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 10:01
Lige en opfølgning. Det forløb uden problemer, da de først var kommet på lager. Jeg bestilte 1 Pan og 4 Wyze v. 3. De sendte det ene for sig og de 4 for sig.
Ingen problemer med levering, så det var dejligt:)
Så skal det bare sættes op.
Til top
Mikevds Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 08-Juni-2021
Status: Offline
Point: 11
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mikevds Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 10:49
Tak for opfølgning.
Tror at du bliver rigtig glad for disse kameraer der yder langt over hvad der kan forventes i denne prisklasse.

Hvad endte fragttiden med at være for dig?

Du må også lige sige om du er tilfreds, når du engang lige får dem sat op.
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2021 kl. 12:10
Jeg bestilte også nogle. Fra de blev afsendt til jeg fik besked fra Bring om at de kunne hentes hos den lokale Silvan gik der kun 10 dage.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu