recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon prime buffering problemer ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon prime buffering problemer ?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6965
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2021 kl. 11:41
Din hastighed fra nettet er mere end nok.

Men hvad med dit hjemme netværk.

Bruger du wifi eller kabel ?

Mange eller de fleste bruger udbyders router og den er tit ringe.  
og giver mange problemer for brugerne.
Til top
pomse Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-December-2014
Status: Offline
Point: 120
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pomse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2021 kl. 11:15
Hej jeg har prøvet amazon prime i et stykke tid og jeg oplever stort set næsten hver dag buffering problemer. Jeg har kontaktet amazon for hjælp og de siger det er hos mig hvor der er noget galt og jeg skal kontakte min internet udbyder. Jeg har kontaktet yousee og de kan ikke se der er noget galt. Jeg har 350 mbit så det burde være hurtigt nok, jeg har også prøvet netflix hvor der ikke er nogle problemer.
Jeg har prøvet google chrome og firefox på min pc som browser og rydder historikken hver gang. Men problemet fortsætter bare, jeg havde ellers været inde i en periode på ca. 7 dage uden problemer, nu er der igen buffering problemer hver dag. Det er dog kun på film, når jeg ser et afsnit fra en serie så er der ingen problemer.

Nogle der oplever det samme eller ved hvad jeg kan gøre for at fjerne problemet ?

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu