recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - box til tv som kan vise onedrive
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

box til tv som kan vise onedrive

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: box til tv som kan vise onedrive
    Sendt: 22-Juni-2021 kl. 11:09
Hejsa nogen der kan anbefale en box man kan tilslutte tv- som kan vise slideshows og fil fra sin onedrive businees - ganske simpelt ??
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2021 kl. 11:56
Hej.

Jeg har nok ikke hele svaret. Men håber, at jeg måske kan lede dig i den rigtige retning.

Citat: 'Bemærk!
Din organisation skal have et gyldigt virksomhedsabonnement på SharePoint Online eller Office 365, for at du kan logge på OneDrive for Business. Du kan ikke logge på med en konto fra en lokal mappe. Kameraoverførsel, søgning, sortering og muligheden for at tilføje OneDrive for Business-konti er kun tilgængelige på enheder, der kører Android 4.0 eller nyere.'



Jeg ved ikke hvilken version af Android, din meget gamle Minix neo x8-h har. Men jeg mener at den er fra dengang, vi alle brugte Android ver 4. Så måske kan den gøre det?

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 22-Juni-2021 kl. 11:57
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2021 kl. 12:02
det er jeg sikker på de har.... vil dog gerne købe en anden nyere hurtigere version.. den anden er simplethen for sløv
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2021 kl. 12:41
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

det er jeg sikker på de har 

Hej.

Jeg ved ikke hvem 'de' er. Om det er din arbejdsgiver?
Men når Microsoft skriver, at man skal have et gyldigt virksomhedsabonnement på SharePoint Online eller Office 365, forventer jeg, at de også vil checke det.
Vil man udlevere et brugernavn, password og andre licens oplysninger til dig?
For at du kan vise et slideshow.

Ellers vil jeg anbefale dig , at finde en anden løsning.

Hilsen Carsten.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2021 kl. 12:42
det er en kommune.   Nå det er ligemeget livet behøver ikke være så besværligt.  Finder en anden løsning
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2021 kl. 11:35
Bruger Footoo på en gammel Android 4.2 TV-stick - så hvilken som helst box vil formentlig virke. Bruger selv Dropbox og Google Foto, men appen understøtter også Onedrive. 
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2021 kl. 11:36
hvilken tv stick er det ?? kan man bruge ondedrive business på den ? ved du det
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2021 kl. 17:34
æhh forzajuve - du får under ingen omstændigheder lov at installere nogen som helst box i en kommune - udenom IT-afdelingen. I rigtigt mange kommuner er det en direkte fyringsgrund.

Kontakt din IT-afdeling og lad dem om arbejdet. Der er masser af løsninger derude til businessbrug i de pågældende situationer, men det er alene IT's ansvar og ikke noget du skal rode med. Du skal blot fortælle om dit behov og så er det dem der implementerer løsningen så det kan være sikkerhedsmæssigt godkendt.
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2021 kl. 17:43
Jesus Christ - det er ikke et spørgsmål om rettigheder - men et spørgsmål omkring hvad der er muligt.   
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2021 kl. 17:46
men tak for tipsne 
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
THX2K Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér THX2K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2021 kl. 21:04
Hvis dit TV har en browser, kunne du lade browseren vise det ønskede slideshow. 

Fra OneDrive på din computer kan du dele mappen med billederne, så alle med linket kan se men ikke redigere dem. Linket åbner du så bare i browseren på dit TV. 

Har dit TV ikke har en browser, kan du købe en boks med Android TV - fx en Mi Box S.

Jeres IT-politik kan dog forhindre, at man giver anonyme adgang til indhold på OneDrive og så skal du eller en anden med adgang logge på. Det sætter IT-politikken sikkert også en stopper for.
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2021 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

hvilken tv stick er det ?? kan man bruge ondedrive business på den ? ved du det

Det er en Rikomagic MK802 IIIS - købt i 2013. 

Appen virker med OneDrive - kender ikke forskellen på alm. OneDrive og Business. Hvis  business-delen er et probem, er det vel blot at spejle indholde af din filmappe der med en mappe på Google Fotos eller alm. OneDrive. 


Redigeret af longjohn2 - 24-Juni-2021 kl. 17:25
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu