recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Få billedet fra Samsung vist på TV via HDMI
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Få billedet fra Samsung vist på TV via HDMI

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
ij6210 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ij6210 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2021 kl. 10:22
Hvis jeg vil have billedet fra min Samsung telefon op på en skærm med HDMI via et kabel, ved du så om man kan bruge stort set alle USB-C -> HDMI kabler? Eller om Samsung DEX kabel er bedre? Jeg skal ikke bruge Samsung DEX funktionerne, men bare spejle skærmen og vil gøre det via kabel i stedet for WiFi / Chromecast / MiraCast / andre trådløse løsninger.

Jeg har prøvet at sætte min Galaxy S10+ til en lille Lenovo dock der har HDMI, men fik det ikke til at virke. Det sjove er, at Lenovo dock'en virkede fint med en Huawei P30 pro (testet for 3 år siden).

Så en video hvor stort set alle kabler virkede, nogle virkede dog kun til DeX hvis de fik strøm fra USB, men spejling af skærm skulle virke på alle. DeX er jeg ligeglad med, det bruger jeg ikke. Jeg gad bare godt høre fra nogle der har prøvet det før jeg køber et kabel eller en USB-C -> HDMI adapter. De fås i mange varianter

YouTube video der tester diverse kabler på bl.a. Galaxy S8:

Kan afsløre, at en af de ting jeg vil teste med sådan et kabel er, at jeg har mit TV i stuen, så vil jeg spejle TV'ets skærm på min Samsung mobil, og denne Samsung mobil er så tilsluttet et andet TV = de to TV viser det samme med kun et splitsekunds forsinkelse. Dvs. lidt a la en SONOS løsning men bare med TV.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu