recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision Eclipse 65“ pixelfejl
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beovision Eclipse 65“ pixelfejl

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Bids Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2021
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bids Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beovision Eclipse 65“ pixelfejl
    Sendt: 08-Juli-2021 kl. 12:02
Hej alle.

Jeg købte et Beovision Eclipse i 2017-01-08.

Mit spørgsmål er der andre der oplever pixelfejl på deres Eclipse?
(Aflange vandrette bjælker)

Garantien er selvfølgelig udløbet, men er det ikke tidligt at den fejl forekommer?

Det står ikke tændt uden at blive brugt, så burde ikke skyldes det


MVh.Ronni




Redigeret af Bids - 08-Juli-2021 kl. 12:03
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Online
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 12:58
Hvis det er vandrette bjælker, så er det ikke pixelfejl. Har du mulighed for at fange det på et foto?

Redigeret af Rasmus Larsen - 08-Juli-2021 kl. 12:58
Til top
Bids Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2021
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bids Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 13:43
Hej Rasmus.

Ja, det kan du tro. Kan dog ikke lige lure hvordan jeg kan sætte dem ind herinde? 🤔
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 14:12
Oprindeligt skrevet af Bids Bids skrev:

...
Kan dog ikke lige lure hvordan jeg kan sætte dem ind herinde? 🤔
Du er nyoprettet bruger, så det er blokeret indtil videre LOL
For at undgå SPAM, du skal vistnok have optjent 100 point i din profil ved at lave indlæg. Wink
Mvh. JørgenT
Til top
Bids Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2021
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bids Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 15:01
Det bliver vel først spam, hvis jeg bare laver en masse indlæg for at kunne vedhæfte billeder 😂🤔
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 15:15
Lige et hurtigt forsøg inden du sætter det helt store igang .....
(B&O har det med at leve deres eget liv LOL)
Sluk Tvét (tag stikket ud) og fjern alt tilsluttet udstyr.... vent 5/10 min. og tænd igen.
Tvét burde nu være resat Wink (måske)

Bond Cool

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 15:52
Oprindeligt skrevet af Bids Bids skrev:

Ja, det kan du tro. Kan dog ikke lige lure hvordan jeg kan sætte dem ind herinde? 🤔

Brug en ekstern billedhost og link til billederne.
Jeg bruger ofte abload.de til lignende (okay, den er på tysk!)


Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bids Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2021
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bids Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 16:10
Jeg prøver Klaus.



Kan se at der et indlæg d.16 juni, der hedder striber på DR.
Tænker det er det samme problem der er på mit 😕 Kan de supergris har et godt svar derinde. Kan det virkelig være rigtigt, når det åbenbart er et generelt problem for LG skærmene med Oled at man selv hænger på regningen for rep?
Til top
Bids Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2021
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bids Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 16:13
Der er de der bjælker, ligner præcis det samme som det opslag med striber på DR og så er det som skærmen har delt sig i 2, kan bedst ses på det billede fra kampen igår. Der går en lodret streg ned igennem hele billedet og på den ene side er farverne lige en smule lysere 🤬

Redigeret af Bids - 08-Juli-2021 kl. 17:14
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af Bids Bids skrev:

Der går en lodret steg


Hende så jeg også komme gående i gårWink

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
claus64 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus64 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 18:44
Oprindeligt skrevet af Bids Bids skrev:

Der er de der bjælker, ligner præcis det samme som det opslag med striber på DR og så er det som skærmen har delt sig i 2, kan bedst ses på det billede fra kampen igår. Der går en lodret streg ned igennem hele billedet og på den ene side er farverne lige en smule lysere 🤬

Hej 
Mit LG C7 fik den fejl med at skærmen var delt i en lysere og mørkere side, præcis som på dit fodboldbillede. Det er en panelfejl og panelet skal skiftes. Jeg fik dengang mit indleveret fire dage før reklamationsretten udløb. Og fik nyt panel i mit tv uden betaling.

Mener jeg har læst om kunder der har banket i bordet hos LG efter reklamationsretten og også fået det ombyttet. Men det er desværre en fejl jeg har set flere der har haft

Claus
Til top
Bids Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-Juli-2021
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bids Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2021 kl. 19:08
Hej Claus.

Mange tak for svaret. Jeg må se om jeg kan finde en masse info om problemet, så jeg har lidt at skyde med ved B&O


Redigeret af Bids - 08-Juli-2021 kl. 19:09
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu