recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reavon UBR-X100 / UBR-X200
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reavon UBR-X100 / UBR-X200

 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2021 kl. 11:35
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Nogen der kender en dansk forhandler eller en forhandler i EU af 

Sony UBP-X800M2 MULTIREGION
Amazon UK har den på Market til 3600 kr dertil 1060 i moms og gebyr, men forhandleren vil ikke sende den til Danmark.
Kommentarer om spillen er også velkommen!

Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2021 kl. 14:14
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Nogen der kender en dansk forhandler eller en forhandler i EU af 

Sony UBP-X800M2 MULTIREGION
Amazon UK har den på Market til 3600 kr dertil 1060 i moms og gebyr, men forhandleren vil ikke sende den til Danmark.
Kommentarer om spillen er også velkommen!


Komplett sælger ikke Multiregion udgaven. Det gør Sony Center Danmark, Bilka & Co heller ikke.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2021 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Nogen der kender en dansk forhandler eller en forhandler i EU af 

Sony UBP-X800M2 MULTIREGION
Amazon UK har den på Market til 3600 kr dertil 1060 i moms og gebyr, men forhandleren vil ikke sende den til Danmark.
Kommentarer om spillen er også velkommen!


Komplett sælger ikke Multiregion udgaven. Det gør Sony Center Danmark, Bilka & Co heller ikke.
En af dem kan måske lokkes til det.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-August-2021 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Nogen der kender en dansk forhandler eller en forhandler i EU af 

Sony UBP-X800M2 MULTIREGION
Amazon UK har den på Market til 3600 kr dertil 1060 i moms og gebyr, men forhandleren vil ikke sende den til Danmark.
Kommentarer om spillen er også velkommen!


Den ser lækker ud på specs. Synes dog den taber ansigt når det kommer til udseende. Plastic-fantastic crap.
Til top
danishdrummer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-August-2009
Status: Offline
Point: 112
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér danishdrummer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2021 kl. 11:17
Lidt off-topic, men Stridsvognen: Hvilken BD-afspiller er din favorit, når det kommer til gengivelse af dvd'er? Det lader til, at det er dét aspekt af UHD BD-afspillerne (og vel også en del af BD-afspillerne), der generer dig mest. Er det også BDP-83? Noget tyder jo på, at Reavon ikke just bliver den be all/end all-løsning mange af os havde håbet på.
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2021 kl. 13:00
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2021 kl. 16:09
Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

En hurtig Google-søgning:

€548 inkl dansk moms og levering.

Nej det er ikke med dansk moms da den sendes fra US
  • Business Address:
    • 546 Crossen Ave
    • Elk Grove Village
    • Illinois
    • 60007
    • US

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2021 kl. 16:22
Tak for svarene om Sony UBP-X800M2, plastic eller ej, men som Munch også googlede sig frem til kan den købes for 2340 kr og måske billigere andre steder (Komplett plejer ikke at være billigst) og Multiregionshacket kan købes for €49 (han sender fra Tyskland), så det kan blive en billig regionsfri både på Blu-ray og DVD afspiller, man skal bare lodde 8 ledninger fast inde i den og samtidig sige farvel til Garanti, Reklamationsret og Service.

Jeg har bestilt et sådan modul til min Sony UBP-X700 spilledåse og vender tilbage når jeg modtager det (der er ferie lukke resten af måneden).

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2021 kl. 05:00

Reavon UBR-X200 File Playback & SACD Update! UBR-X100 Update Coming Soon | 4K Blu Ray Player

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2021 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

En hurtig Google-søgning:

€548 inkl dansk moms og levering.

Nej det er ikke med dansk moms da den sendes fra US
  • Business Address:
    • 546 Crossen Ave
    • Elk Grove Village
    • Illinois
    • 60007
    • US


Fulfilled by Amazon betyder at den sendes fra et Amazon lager ligesom Amazon står for al support. Hvis du læser denne side, vil du også se at den omtaler varer som noget som sendes på lige fod med andre varer fra Amazon i Tyskland, dvs lokalt fra et EU-lager.
https://www.amazon.de/-/en/gp/help/customer/display.html?ie=UTF8&ref=dp_fulfillment&nodeId=200131620

Jeg lagde den i kurven og da jeg kom til opsummeringssiden var den tyske momssats ændret til dansk moms.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2021 kl. 14:53
Hvis Amazon er begyndt at opkræve moms for deres Markedet Place kunder så er det ederbukkende nyt!
Og jeg vil sige godt nyt, men det er ikke hvad jeg har oplevet.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2021 kl. 09:49
Oprindeligt skrevet af BlueFox BlueFox skrev:

Hvis Amazon er begyndt at opkræve moms for deres Markedet Place kunder så er det ederbukkende nyt!
Og jeg vil sige godt nyt, men det er ikke hvad jeg har oplevet.

Der er ikke marketplace, men fulfilled-by-Amazon (FBA). De har altid haft styr på FBA, da det kører vi deres eget lager og eget salgssystem. Jeg har købt en del FBA i ordrer, hvor der både var FBA og Amazon-varer i samme ordre - man kan ikke mærke forskel på Amazon-varer og FBA.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu