recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Soundbar eller 5.1.2?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Soundbar eller 5.1.2?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juli-2021 kl. 23:26
Godt valg! Jeg nyder hver gang mit 5.1 setup, iaften med The Hunt For Red October. Fantastisk lydkulisse i ubåd, ubåd der passerer hen over hovedet på en, helikoptere der flyver hen over hovedet på en. Jeg ville ikke undvære den lyd, det er det halve af filmen.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2021 kl. 07:11
 Super fedt, det skal du nok blive glad...
Tillykke med din nye lyd 🙂
Frank
Til top
kenneth85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Juni-2013
Sted: Løsning
Status: Offline
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenneth85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2021 kl. 08:13
Ja var så heldig at jeg fandt en på DBA der solgte OBERON 7 til 5500 kr og de var kun ca et år gamle. Så kunne jeg simpelthen ikke lade være. :D

Og nu ved jeg godt at design og indretning selvfølgelig er sekundært men sådan et sæt OBERON 7 ser altså lidt mere afstemt ud sammen med mit 77" OLED end en soundbar hehe LOL


Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2021 kl. 08:23
Oprindeligt skrevet af kenneth85 kenneth85 skrev:

Ja var så heldig at jeg fandt en på DBA der solgte OBERON 7 til 5500 kr og de var kun ca et år gamle. Så kunne jeg simpelthen ikke lade være. :D

Og nu ved jeg godt at design og indretning selvfølgelig er sekundært men sådan et sæt OBERON 7 ser altså lidt mere afstemt ud sammen med mit 77" OLED end en soundbar hehe LOL


Helt klart 🙂 andet ville nærmest også være "forbudt"
Frank
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu