recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer TV på Chromecast with google TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer TV på Chromecast with google TV

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
hmadsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Og med både Android og Apple tv bokse, hvis det er.
Jeg kender ikke til integrationen i forhold til chromecast om det kun er cast fra en mobiltelefon eller lignende.


Boxer er i hvert fald ikke løsningen, har prøvet at skrive til dem men fik et standard svar om at de ikke vidste hvornår de ville understøtte chromecast med Google tv... Hvis nogensinde.

Da jeg så skrev at jeg så måtte se mig om efter en anden, løsning fik jeg blot en besked med nummeret jeg skulle ringe til for at sige op LOL




Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 19:48
Oprindeligt skrevet af hmadsen hmadsen skrev:


Det er muligt, tak for tip, jeg ser på det. Det virker i hvert fald med chromecast med Google tv ser det ud til.

Og med både Android og Apple tv bokse, hvis det er.
Jeg kender ikke til integrationen i forhold til chromecast om det kun er cast fra en mobiltelefon eller lignende.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
hmadsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Er det så ikke her at bedste løsning er at få fixet antenneforhold til DVB-T2 modtagelse? Smile

Muligvis, men som tidligere nævnt er der ret tricky modtageforhold og antenner har aldrig været specielt godt.

Lige pt døjer de med at det hakker selvom de bor ret tæt på senderen.

Tænker også at et nyt antenneanlæg med 3 udtag monteret, bliver omkostningstungt.
Til top
hmadsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Vil Youtv være et alternativ til boxer?


Hej Klaus

Det er muligt, tak for tip, jeg ser på det. Det virker i hvert fald med chromecast med Google tv ser det ud til.
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 18:53
Oprindeligt skrevet af hmadsen hmadsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Pioneer540 Pioneer540 skrev:

Hvis din mor kan bruge Boxer’s app på en telefon/tablet, kan hun vist ikke lave ged i det.


De har så lige pt et fjernsyn på deres kontor og et i deres stue og min far som kommer i seng når hjemmeplejen kommer forbi vil også gerne have et i sit soveværelse så det der med at streame fra en telefon bliver i bedste fald noget bøvl. Det er derfor jeg ville foretrække en enhed som kan stå alene i hver fjernsyn.
Er det så ikke her at bedste løsning er at få fixet antenneforhold til DVB-T2 modtagelse? Smile
Mvh. JørgenT
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 18:22
Oprindeligt skrevet af hmadsen hmadsen skrev:

De har så lige pt et fjernsyn på deres kontor og et i deres stue og min far som kommer i seng når hjemmeplejen kommer forbi vil også gerne have et i sit soveværelse så det der med at streame fra en telefon bliver i bedste fald noget bøvl. Det er derfor jeg ville foretrække en enhed som kan stå alene i hver fjernsyn.

Vil Youtv være et alternativ til boxer?


Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 18:11
 Så er du nødsaget til at bruge ATV.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hmadsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 18:05
Oprindeligt skrevet af Pioneer540 Pioneer540 skrev:

Hvis din mor kan bruge Boxer’s app på en telefon/tablet, kan hun vist ikke lave ged i det.


De har så lige pt et fjernsyn på deres kontor og et i deres stue og min far som kommer i seng når hjemmeplejen kommer forbi vil også gerne have et i sit soveværelse så det der med at streame fra en telefon bliver i bedste fald noget bøvl. Det er derfor jeg ville foretrække en enhed som kan stå alene i hver fjernsyn.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af hmadsen hmadsen skrev:

Det sejler for dig, det var en der hedder Rasmus som bragte Apple produkter ind i denne debat som startede med at være et spørgsmål om, om der var nogen som havde fået boxertv app til at virke på chromecast med google tv.

Sorry, det havde jeg overset!


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Pioneer540 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pioneer540 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 17:03
Hvis din mor kan bruge Boxer’s app på en telefon/tablet, kan hun vist ikke lave ged i det.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 16:56
Oprindeligt skrevet af hmadsen hmadsen skrev:

 

Det skal desværre være forholdvis simpelt.

 Hvis det skal være Boxer, så der det den mest simple løsning, Nestefter at anskaffe en ATV.


Redigeret af Radiomanden - 13-Juli-2021 kl. 16:57
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
hmadsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hmadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2021 kl. 16:53
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af T-Duck T-Duck skrev:


om så vi taler enkelte apps eller en samlet tjeneste som boxertv..
Sjovt nok ønsker OP en lysning til android tv ikke til apple tv. så du var den første der skiftet spor i denne tråd. så jeg vil sige at du skal holde dig til emnet.

Jeg skifter ikke spor, jeg nævner bare at selvom OP ikke vil råde til at købe AppleTV, så er det den eneste boks på markedet, hvor boxer tv virker.

Sjovt nok bragte jeg IKKE AppleTV på banen, det gjorde OP selv!


Klaus


Det sejler for dig, det var en der hedder Rasmus som bragte Apple produkter ind i denne debat som startede med at være et spørgsmål om, om der var nogen som havde fået boxertv app til at virke på chromecast med google tv.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu