recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Peter Pan’s digitale B&O hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Peter Pan’s digitale B&O hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <1 6566676869 75>
Forfatter
Besked
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2018 kl. 06:31
 



Redigeret af Peter Pan - 08-Juni-2019 kl. 23:56
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2018 kl. 06:45
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juni-2018 kl. 16:14

@ mnielsen

Rygtet fortæller at lageret af Beobrew er tømt, så det bliver i Classic jubilæum. Big smile

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juni-2018 kl. 14:16

8player TV: Er en multifunktionel UPnP / DLNA applikation til streaming af dine videoer, musik og billeder
til dit tv. Med alle applikationsfunktioner, der let styres af brugervenlig og ergonomisk fjernbetjening.
På dit Apple TV, kan du nyde at se alle dine yndlingsfilm, lytte til musikken eller se billeder, der er gemt
på din DLNA-server, på hjemmets største tv-skærm. - Tryk her for info.

8player: Er den seneste applikation til Video, Music & Photo streaming fra enhver kompatibel UPnP / DLNA
server. Du kan se dine medier på din iPhone / iPad / iPod touch eller bruge 8player som fjernbetjening til din
DLNA-kompatible afspiller. - Tryk her for info.

Selv har jeg nu benyttet 8player nogele år, og syntes den er rigtig god til at styrer indhold på min Nas-server
via min iPad mini, hvor 8player ligger som en App.

 


Redigeret af Peter Pan - 22-Juni-2018 kl. 10:20
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2018 kl. 10:42
 
I 2003 købte jeg et sæt BeoLab 4000 Mk 1 som computer højttaler. Efter et par år købte
jeg et sæt vægbeslag, og siden har de spillet som bag højttaler i mit 5.1 surround setup.
 


Redigeret af Peter Pan - 22-Juni-2018 kl. 12:55
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2018 kl. 10:36

Opdater evt. til BV7-55.  

Se mere her.



Redigeret af Peter Pan - 10-Juli-2018 kl. 19:33
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 08:20
 
Passive BeoVox Penta er front højttaler i mit 5,1 setup. 2 x 500 Watt ASP ICEpower moduler
er tilsluttet 2 x PowerLink front IN på mit BeoVision TV, og har nu leveret TV lyd hver dag siden
April 2005, altså godt 13 år, og har kun været uden strøm når vi har været på ferie.


Redigeret af Peter Pan - 23-Juli-2018 kl. 14:21
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
spoxy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-August-2006
Sted: Brøndby,Denmark
Status: Offline
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spoxy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 09:31
Hej Peter

Du skal vist have fundet lommeregneren frem 😆
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2018 kl. 14:22

@

 
Pris ca. 7.000 Kr. for 2 stk. second hand passive BeoVox Penta. 
 


Redigeret af Peter Pan - 27-Juli-2018 kl. 07:25
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2018 kl. 07:56

Nyhed: 

BeoVision 7 - 40" Mk III nu i Full HD
 

Vil være at købe i Europa i Okt. / Nov. mdr. 2007.

@ Ctacta.

Jeg er sku ikke meget for at erkende det, men jeg har fået et broken heart til mit
BV. MK II TV, efter de oplysninger du og andre har givet, så det bliver "byttet" til
Mk. III med de forbedrede specifikationer samt HDMI, så snart det kan lade sig gøre. 

_________________________________________________________




     

Jeg er så glad for dette BeoVision 7-40" Mk III stadig virker upåklageligt. B&O kunne noget dengang. Wink

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juli-2018 kl. 10:22
 
Jeg skiftede BV. Mk II til BV. Mk III efter 18 mdr. BV. Mk II panelet
indbragte 40.000 kr. i en privat handel.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2018 kl. 10:12

Jeg elsker B&O's Beo 4 / PUC kode integration / 7,1 Surround processor. Når mit BV 7
står af, forstiller jeg mig BeoSystem 3 EU tredje generation som hjertet i mit setup.

Forældet ! siger du så. ...... Men det skal jo nok kun holde til vi ser HDMI version 2,1 /
eARC og mulighederne heri, så vil jeg tage beslutninger der fra. 

Du kan læse mere om HDMI 2.1 / eARC  - Her.



Redigeret af Peter Pan - 15-August-2018 kl. 16:47
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6566676869 75>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu