recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Peter Pan’s digitale B&O hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Peter Pan’s digitale B&O hjemmebio

 Besvar Besvar Side  <1 6970717273 75>
Forfatter
Besked
hunterSEG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-November-2011
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 193
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunterSEG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 12:58
Det kan måske være muligt at få fremstillet en ved 3d print. Ved dog ikke lige hvor du skal henvende dig, men det skulle vidst være til at søge på nettet.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2020 kl. 14:42

Hej hunterSEG. Tak for dit råd.

Da jeg nu ved at den ene røde plastik tryk dims i BeoLab 4000 beslaget er knækker.
Valgte jeg at dække BL 4000 godt af, før jeg malede.

 



Redigeret af Peter Pan - 24-Oktober-2020 kl. 06:29
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 08:01
Telenor er min internet udbyder, og sådan ser mit router setup ud idag -



Måske den ny Telenor WiFi 6-routere, også finder vej til Danmark. - Læs her.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 08:14
Drop dog udbyderens router og køb noget ordentligt. 
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 08:58
@ Nagash

Med udgangspunkt i jeg idag kører via Telenors kobber kabel, PC og div. App er det
klart at den dag et LG OLED TV rykker ind, er jeg nødt til at gå på ejendommens fibernet.

Nagash godt du bor i Hillerød, for når det bliver aktuelt får jeg sikkert brug for hjælp, hvis 
ikke millemis har sendt mig på plejehjem, som han ofte har truet med.   Big smile  Thumbs Up


Redigeret af Peter Pan - 01-November-2020 kl. 09:04
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 12:31
Du siger bare til. Kan du ikke få fiber hvor du bor nu? Troede da snart hele byen var dækket ind?
Der har været fibernet herude i det meste af Ullerød siden 2008, så vidt jeg kan forstå. Vi har haft det i alt den tid vi har boet herude (2014).
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2020 kl. 14:10
@ Nagash.  Håber mit setup også virker perfekt i 2021.
 
 
 


Redigeret af Peter Pan - 08-November-2020 kl. 10:46
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2020 kl. 08:24
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2021 kl. 17:09
Mit valg fra B&O: BeoVision 7- 40" MK III, LED TV. Med Dolby Digital 5.1 surround
setup. Styret 100% med Beo4 / PUC koder. Kører på trettende år uden problemer.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2021 kl. 09:57
Da Bang & Olufsen endeligt nåede frem til at udvilke BeoSystem 3 med HD og HDMI indgange,
havde B&O et ærligt forhold til den billed og lydkvalitet et B&O system 3 skulle kunne levere,
både i stereo og 5,1 og 7,1 Dolby digital surround. Det er / var nemt at være ejer af et BeoSystem
3 fra og med MK III. = BeoVision 7- 40" Type Nr. 9376 inkl. BeoLab 7- 4. og Beo5. Pris 88.995 kr.
+ Gulvstand med motor (BeoLab 7- 4) 7.395 Kr. Jeg betalte skam også prisen for herlighederne,
og har aldrig fortrudt dette køb.

Et B&O SE & LYTTE panel af personer fastaste det bedste billede, og den bedste lyd. Herefter
er der kun få indstillinger du selv kan foretage. Jo bedre lydkvalitet signal der leveres, jo bedre lyd
får du. Også når du spiller højt. IKKE nogen dikkedarer med div. indstillinger mellem at modtage
lyd fra en film, eller kun at modtage musik. Jeg har altid været fuld tilfreds med de faste indstilinger
der blev vedtaget af personer i B&O's se / lytte panel.

Otto J, som på det tidspunkt levede af tv-kalibrering var sur over B&O's valg, for her var der ikke
noget at komme efter.  Thumbs Up
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2021 kl. 10:29
Oprindeligt skrevet af Peter Pan Peter Pan skrev:



Otto J, som på det tidspunkt levede af tv-kalibrering var sur over B&O's valg, for her var der ikke
noget at komme efter.  Thumbs Up
Arh, jeg er sikker på det ikke var det han sagde. 
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2021 kl. 10:30

Ja VHS videoer har det med at bryde sammen, dette skete først med min Siemens VHS, så med min JVC
VHS, og nu har min BeoCord V8000 beholdt båndet, uden at gå igang. Så er det godt mit S-VHS kamera,
ikke indeholder billige Philips plastik dele, kan kører vores ferie videoer, optager gennem en årrække.

Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 6970717273 75>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu