recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: PS5 standard edition
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: PS5 standard edition

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2021 kl. 19:44
Det er noteret. Men nej, har faktisk ikke fået noget pr pb herinde. I en PS5-gruppe på Facebook er der kommet nogen på banen som er frisk på en bytter. Men vil ikke afvise dit tilbud om og købe den- ingen overpris selvfølgelig- da jeg faktisk er i tvivl om jeg har tid til den med både Series X, Switch samt ikke mindst, en babytil og tage min tid😬😁
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1941
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2021 kl. 19:34
Jeg er sikker på at du har fået masser af tilbud via PB, men hvis ikke vil jeg da lige komme med den obligatoriske:

Hvis du er interesseret i ren salg kommer jeg gerne og henter personligt
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juli-2021 kl. 10:36
Ovenstående, altså den med discdrev byttes til en Digital Edition. Jeg skulle gerne modtage min på tirsdag fra Elgiganten og bytteriet skal foregå face-to-face i Rødovre eller omegn. Der skal selvfølgelig følge kvittering med og alt skal være så godt som nyt. Det vil sige emballage, controller m.m. skal medfølge. Differencen i prisen imellem min standard (4200) og din Digital (3300) skal selvfølgelig udlignes. Hvis du mangler emballagen eller der er andre mangler vil jeg kræve yderligere oven i.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu