recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: iPad Pro 12,9" 2018 64 GB WiFi (space gray)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: iPad Pro 12,9" 2018 64 GB WiFi (space gray)

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: iPad Pro 12,9" 2018 64 GB WiFi (space gray)
    Sendt: 26-Juli-2021 kl. 15:29
 iPad Pro 12,9" 2018 64 GB WiFi (space gray)

Hvad kan jeg få for sådan en iPad Pro? Er købt i Elgiganten 13/4-2019. Virker 100%, med god batteritid. Der nogle små hakker i toppen ved siden af magneten til Apple pencil. Jeg kan med mine øjne ikke se nogle ridser på skærmen. Men skal da ikke sværge på, at der er nogle små nogen. Er kun brugt til, at gå på nettet, og se lidt film og serier. Den er kun brugt hjemme, så jeg synes selv, at den er i super stand. 

Billeder kan jeg ikke lige finde ud af, at lægge ind, da min iPhone tager alt for store billeder. Eventuelt kan jeg sende billeder til mobil nummer, eller hvis der er nogen som kender til anden måde. 


Redigeret af Flemming Larsen - 28-Juli-2021 kl. 00:41
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2021 kl. 16:53
Kvittering, original kasse og alt tilbehøret er med. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2021 kl. 00:42
Solgt til Stillersen. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 17:22
nu er det ikke for at snage - men hvad fik du for sådan en iPad ? Ren og skær nysgerrighed
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 17:27
Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

nu er det ikke for at snage - men hvad fik du for sådan en iPad ? Ren og skær nysgerrighed
Vi er vel alle nysgerrige.😉
Jeg fik 3500.- for den. Kunne nok have fået mere på DBA, men foretrækker at sælge herinde. Så er jeg fri for skambud. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

nu er det ikke for at snage - men hvad fik du for sådan en iPad ? Ren og skær nysgerrighed
Vi er vel alle nysgerrige.😉
Jeg fik 3500.- for den. Kunne nok have fået mere på DBA, men foretrækker at sælge herinde. Så er jeg fri for skambud. 
Syns også prisen er fornuftig, og jo, man kan sikkert have fået mere i dba. Men jeg fortrækker også andre salgskanaler end dba. Specielt når det gælder Apple produkter.

Solgte min iPad Pro 12.9” 2018 med 256gb. for 4000 da jeg modtog min nye 12.9” 2021 tilbage i maj
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2021 kl. 19:01
Oprindeligt skrevet af Potter Potter skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af forzajuve forzajuve skrev:

nu er det ikke for at snage - men hvad fik du for sådan en iPad ? Ren og skær nysgerrighed
Vi er vel alle nysgerrige.😉
Jeg fik 3500.- for den. Kunne nok have fået mere på DBA, men foretrækker at sælge herinde. Så er jeg fri for skambud. 
Syns også prisen er fornuftig, og jo, man kan sikkert have fået mere i dba. Men jeg fortrækker også andre salgskanaler end dba. Specielt når det gælder Apple produkter.

Solgte min iPad Pro 12.9” 2018 med 256gb. for 4000 da jeg modtog min nye 12.9” 2021 tilbage i maj
Netop. Og der er ikke så stor risiko for, at blive røvrendt herinde. Det nye 2021 model, den er altså ret god og hurtig.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu