recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ARC fungerer ikke fra min PS4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ARC fungerer ikke fra min PS4

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
AnyFellow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnyFellow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ARC fungerer ikke fra min PS4
    Sendt: 26-Juli-2021 kl. 19:59
Jeg har et setup med et Panasonic TX-P65VT60Y fjernsyn og en Marantz NR1603 forstærker.

Jeg har i flere år haft et Apple TV og en Blu-ray afspiller koblet til forstærkeren med HDMI og forstærkeren forbundet til fjernsynet via HDMI. Når en af enhederne tændes, tænder forstærker og fjernsyn på korrekte kanaler og når en af enhederne slukkes, så slukkes fjernsyn og forstærker. Alt fungerer perfekt i et ARC-setup.

Vi har nu fået en PS4 i stuen, men denne kan jeg ikke få til at fungere med CEC overhovedet.

Så vidt jeg kan se, er der kun en enkelt indstilling på PS4’eren, der er relevant:  “Aktiver link til HDMI-enhed”. Denne indstilling er aktiveret.

Jeg har forsøgt at ændre både lyd og billedeindstillinger fra auto til foruddefineret opsætninger osv., men uanset hvad jeg gør, vil hverken forstærker eller fjernsyn tænde eller slukke sammen med PS4.

Jeg har ligeledes prøvet at forbinde PS4 med de HDMI-kabler dee fungerer med Apple TV/Blu-ray afspiller, uden at dette ændrer noget.

Nogle forslag?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2021 kl. 20:27
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
AnyFellow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AnyFellow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Juli-2021 kl. 22:39
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Her er nogle links angående CEC/Playstation
Tak for links, men de skriver stort set det samme: Aktiver Link til HDMI-enhed og det hele skulle spille. Det gør det jo så bare ikke.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu