recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amazon Prime Video på tysk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Amazon Prime Video på tysk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fuzzbox Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-November-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuzzbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Amazon Prime Video på tysk
    Sendt: 03-August-2021 kl. 22:41
Hej alle

Er jeg den eneste der har problem med at Amazon Prime Video tror at jeg er tysker?

om jeg bruger ipad eller mine android telefoner, er al beskrivelse på film og serier på tysk.
Jeg kan vælge om det talte sprog skal være engelsk eller tysk og jeg kan kun vælge engelske undertekster.
Hvordan får jeg Amazon til at forstå at jeg ikke ønsker tysk version?

Jeg har forsøgt at skifte mobil og chromecast til mobilrouter med simkort fra 3, uden held.

Mvh
Thomas


Redigeret af Fuzzbox - 03-August-2021 kl. 22:56
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 08:03
det problem havde jeg også under min prøveperiode, men kunne nu fint vælge danske undertekster på de film/serier som havde det. Det er ikke alle der har det

Redigeret af kim.t - 04-August-2021 kl. 08:04
Til top
miri Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér miri Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 12:54
Jeg havde det også på et tidspunkt - tror, at jeg kunne rette det direkte på primevideo.com....
miri
Til top
Fuzzbox Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-November-2018
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fuzzbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2021 kl. 16:58
Jeg takker jer for svar.

Jeg tror at jeg har løst det. Jeg havde købt noget skærm cover på amazon.de og havde derved fået noget tysk prøve prime medlemskab.
Efter jeg har afmeldt det, er det hele nu blevet normalt :-)

I skal have tak
Mvh
Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu