recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-Ray samling S/V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-Ray samling S/V

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2021 kl. 10:26
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er jo helt til grin med en vurdering på 3 kr pr film. De har formentlig kostet mellem 100 og 150 kr pr stk.

Det står jo sælger frit for at afvise et bud, eller sælge via andre kanaler.

Personligt har jeg fået lyst til det fysiske medie igen, og så var det en super samling at starte op på. Alternativet er jo bare at jeg finder dem enkeltvis lidt ad gangen i lokalområdet. Der er masser der giver BD film væk i lokale FB-grupper.
Til top
Tweaky Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-September-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 630
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tweaky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2021 kl. 10:28
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er jo helt til grin med en vurdering på 3 kr pr film. De har formentlig kostet mellem 100 og 150 kr pr stk.
Hej
Ja , det er jo det...Og serierne jo meget mere...
Ved da godt , at man ikke kan få bare halvdelen tilbage , så...
Samlingen ryger ikke for mindre end 8000kr , ellers bliver den bare her. Kan jo være de bliver mere værd engangSmile
MVH

Det er helt fint. God vind med salget.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2021 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af Tweaky Tweaky skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er jo helt til grin med en vurdering på 3 kr pr film. De har formentlig kostet mellem 100 og 150 kr pr stk.

Det står jo sælger frit for at afvise et bud, eller sælge via andre kanaler.

Personligt har jeg fået lyst til det fysiske medie igen, og så var det en super samling at starte op på. Alternativet er jo bare at jeg finder dem enkeltvis lidt ad gangen i lokalområdet. Der er masser der giver BD film væk i lokale FB-grupper.
Jeg har set folk give DVD’er væk, men aldrig BD’er. Snuser rundt og finder nogle nye til ca 25 kr, men det er ældre smalle film.

Det er netop en god samling der her er til salg, så kom da med et reelt fair bud.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 14:22
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af Tweaky Tweaky skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er jo helt til grin med en vurdering på 3 kr pr film. De har formentlig kostet mellem 100 og 150 kr pr stk.

Det står jo sælger frit for at afvise et bud, eller sælge via andre kanaler.

Personligt har jeg fået lyst til det fysiske medie igen, og så var det en super samling at starte op på. Alternativet er jo bare at jeg finder dem enkeltvis lidt ad gangen i lokalområdet. Der er masser der giver BD film væk i lokale FB-grupper.
Jeg har set folk give DVD’er væk, men aldrig BD’er. Snuser rundt og finder nogle nye til ca 25 kr, men det er ældre smalle film.

Det er netop en god samling der her er til salg, så kom da med et reelt fair bud.


Som tidligere nævnt, så kan de sikkert indbringe mere ved et ikke-samlet salg.
Et samlet salg er = dubletter for mange, men selvfølgelig mindre bøvl for sælger.
Så folk byder det samlingen er værd for dem, med risiko for dubletter etc. 

Nu er der så kommet en mindstepris på 8000 kr., så kan folk forholde sig til den og byde eller lade være Smile
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 17:52
Jeg vil give Clausols1 ret. Hvis du splitter salget op, så tror jeg, at du risikere, at nogle af filmene får du aldrig solgt.

Selv har jeg ca 30% af den samling allerede.
Mit første bud var bare for sparke tingene i gang. Og jeg vil også gerne øge mit bud, men vi kommer slet ikke tæt på 8.000,-.
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 20:43
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er jo helt til grin med en vurdering på 3 kr pr film. De har formentlig kostet mellem 100 og 150 kr pr stk.

Det er desværre sådan det er efter de fleste film kan streames.
Jeg har også en stor samling, men jeg har indset at man skal være meget heldig for at få noget for den. Split den op i genrer, så er det måske nemmere. 
Venlig hilsen
KB
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 21:02
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er jo helt til grin med en vurdering på 3 kr pr film. De har formentlig kostet mellem 100 og 150 kr pr stk.

Det er desværre sådan det er efter de fleste film kan streames.
Jeg har også en stor samling, men jeg har indset at man skal være meget heldig for at få noget for den. Split den op i genrer, så er det måske nemmere. 
Jeg har også en stor samling af film og koncerter, men jeg er begyndt at se udvalgte film igen. Har jo skiftet ud på udstyret siden de første blev købt, så det er en helt ny og bedre oplevelse at se dem igen. Så kunne ikke drømme om at sælge ud af samlingen, og slet ikke til gi væk priser.


Redigeret af Munch - 01-September-2021 kl. 21:02
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
clausjen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 22-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 402
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausjen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-September-2021 kl. 16:16
Desværre er markedet presset helt i bund, så jeg må også konstatere (af egen bitter erfaring), at man ikke skal sælge nu (med mindre man er tilfreds med max 10 kr. per titel i et samlet salg). Det kan synes uretfærdigt, men det er et faktum. 8000 kroner bliver, når helvede fryser over (og hvad er chancen lige for det med den globale opvarmning, vi er ramt af).



Redigeret af clausjen - 08-September-2021 kl. 16:17
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 14:46
Hej
"opper" lige denne , kunne jo være der var kommet nye interesseret til..
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2022 kl. 16:33
3.000,-
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
kec2 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 27-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 306
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kec2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2024 kl. 13:28
Hej hopgreve

Er du interesseret i at splittet samlingen op?
Der findes 10 slags mennesker. Dem der kan det binærer talsystem og dem der ikke kan.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2024 kl. 13:32
Hej
Nej det er jeg ikke...
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu