recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smidt ud: Panasonic 50” VT30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Smidt ud: Panasonic 50” VT30

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jblaabjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jblaabjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Smidt ud: Panasonic 50” VT30
    Sendt: 29-August-2021 kl. 21:23
Jeg har et defekt VT30 der kan hentes til reservedele inden der bliver tømt storskrald på tirsdag. 
Jeg tror det er strømforsyningen der er ved at gå. Ved lyst billede summer det og der komme en vandet streg. Fjernbetjeningen virker 100% og jeg har alle kabler og 2sæt 3D briller. Hvis der er en der kan bruge det eller evt vil prøve at skifte PSU så er der muligheden her. 
Pris: Jaaa jeg drikker de røde Coca Cola…:)

Lokation 2830 Virum


Redigeret af jblaabjerg - 23-September-2021 kl. 08:08
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2021 kl. 10:23
Jeg vil meget gerne aftage fjernbetjeningen :) 

Har du mulighed for at sende den? Betaler selvfølgelig fragten + til et par Colaer.

Alternativt må jeg lige finde en dag hvor det passer at smutte forbi Virum :)


Til top
jblaabjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jblaabjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2021 kl. 10:47
Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Jeg vil meget gerne aftage fjernbetjeningen :) 

Har du mulighed for at sende den? Betaler selvfølgelig fragten + til et par Colaer.

Alternativt må jeg lige finde en dag hvor det passer at smutte forbi Virum :)



Det kan vi nok finde ud af. Der var en nabo, som tog det fra storskraldsbunken, så de bruger det lige et par uger, men derefter kan du sagtens få fjernbetjeningen. 
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2021 kl. 11:27
Det lyder helt perfekt. Du må gerne skrive til den tid, så finder vi lige en dag hvor jeg kører forbi og henter den. 

Jeg har et par Panasonic fjernbetjeninger til mine som er begyndt at strejke så ville være rart med en hvor knapperne virker :)
Til top
jblaabjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jblaabjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2021 kl. 18:30
Oprindeligt skrevet af inside inside skrev:

Det lyder helt perfekt. Du må gerne skrive til den tid, så finder vi lige en dag hvor jeg kører forbi og henter den. 

Jeg har et par Panasonic fjernbetjeninger til mine som er begyndt at strejke så ville være rart med en hvor knapperne virker :)

Så er det brugt færdig og sat til skrald. Jeg har gemt fjernbetjening til dig, så skriv lige hvis du stadig vil have den. 
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2021 kl. 14:49
Perfekt! 

jeg sender lige en privat besked til dig
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu