recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG til JellyFin
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EPG til JellyFin

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EPG til JellyFin
    Sendt: 08-September-2021 kl. 13:42
@Jonas_R

Hm.. JellyFin er jo "bare" et opensource port af Emby, så i teorien bør det derfor også virke i JellyFin.

Har lige rykket Honeybee support for svar om prøveperiode.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2021 kl. 10:53
Jeg bruger honeybee til Emby og det fungerer rigtigt godt. Har brugt det i snart 5 år. Tror jeg havde et problem med F1 på et tidspunkt men det fik honeybee fikset rimeligt hurtigt.

I Honeybee vælger at jeg de kanaler jeg vil have og så går jeg ind i emby og tilpasser.
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2021 kl. 22:39
jeg har YouSee fuldpakke, og mener faktisk den har dem alle.
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2021 kl. 20:43
kenp, tak for tilbudet!

Jeg tog to mdr. abo ved Schedules Direct for at have et eller andet - men umiddelbart ser Honeybee ud til at have bedre beskrivelser og flere af de kanaler jeg har. Så jeg venter lige lidt mere på jnylen.
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2021 kl. 19:02
Jeg ville kun kunne leverer 1 fil, med et sæt data, til brug for en gang hvis du ikke hører nærmere fra dem.

vh
Ken
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2021 kl. 00:32
kenp & MCenterFreak, tak for svar.

Korrekt at jeg nok var for specifik i mit spørgsmål :-) Det beklager jeg.

Er der nogen af jer (eller andre) der ved om der er en form for trial på Honeybee? Jeg har forgæves søgt efter det på website't - har det lidt træls med at smide 25EUR for et år for at finde ud af at det måske ikke er et godt match.

Har spurgt via support-mailen, men afventer svar.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2021 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af t33j4y t33j4y skrev:

Holy shi..

Jeg vidste godt at der ikke længere var enormt meget knald på forum her - men at der efter 6 dage og knap 90 views ikke er en eneste respons om noget - måske bare "Honeybee er fedt, lige meget hvilken PVR du bruger!" er overraskende.
Kunne være at der ikke er nogen der:"Er der nogen der har brugt JellyFin PVR sammen med Honeybee og kan udtale sig om kvaliteten af den kombo?"
Og derfor ikke kan udtale sig om det, måske
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
kenp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 558
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kenp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2021 kl. 22:06
kan sige honeybee ikke er fedt til Plex ;-), men det er et Plex-problem som jeg ser det ;-)… så bruger stadigvæk Windows 7 med mce på 1. Maskine.

Kender desværre ikke jellyfin.
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2021 kl. 14:12
Holy shi..

Jeg vidste godt at der ikke længere var enormt meget knald på forum her - men at der efter 6 dage og knap 90 views ikke er en eneste respons om noget - måske bare "Honeybee er fedt, lige meget hvilken PVR du bruger!" er overraskende.
Til top
t33j4y Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-November-2008
Sted: Aalborg,Denmark
Status: Offline
Point: 425
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér t33j4y Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-August-2021 kl. 22:55
JellyFin PVR-del understøtter Schedules Direct og XML-TV.

Jeg har nu afprøvet Schedules Direct. Det var ok-ish, og koster USD25/år. Samme som Honeybee, hvis jeg husker rigtigt. 

Er der nogen der har brugt JellyFin PVR sammen med Honeybee og kan udtale sig om kvaliteten af den kombo?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu