recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Splitter sattelit
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Splitter sattelit

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Valde1936 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 18-August-2007
Sted: DK-2800
Status: Offline
Point: 431
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Valde1936 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 02:26
ja, du skal blot købe en Lnb med Flere udgange… tror de laver multi Lnb med 2 op til 8 udgange…
Til top
C.stids Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 31-August-2021
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C.stids Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2021 kl. 19:37
hej 

Er det muligt at splitte parabol signal til flere recivere 
har læst frem til unicable muligvis er vejen men hvilket fjernsyn understøtter det hvis nogen gør 

Eller skal jeg bare sætte en priotet switch på https://www.avxperten.dk/parabol-splitter/sat-priority-switch.asp

Har en parabol på bagsiden af garagen så desværre ikke muligt at grave flere kabler ind i huset 

Pt har jeg 1 tv i stuen og 1 i sovkammer behøves ikke kunne se samtidigt men ville være smart 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu