recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skille Minipod's ad
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skille Minipod's ad

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
-thomas-88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-December-2013
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -thomas-88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skille Minipod's ad
    Sendt: 01-September-2021 kl. 20:07
God aften

Min søn har prikket så hård på diskanten i min ene kontorhøjtaler at den simpelthen er faldet "ned i" højtaleren.

Hvordan skilles de ad så den kan genmonteres?
Det er iøvrigt de passive jeg har hvis det gør forskel, manualen fraråder det kraftigt, men hvorfor lytte til sådan en Shocked


Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 21:00
støvsuger med variabel hastighed
Til top
-thomas-88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-December-2013
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -thomas-88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 21:05
Jeg kan godt få diskanten op til skue ved at vende højtaleren med bunden i vejret, men jer vil gerne få den sat fast, kan en støvsuger få den klikket tilbage? ? 
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2021 kl. 21:12
nej, det var hvis domen var trykke ind.

Godt tip, næste højttaler med gitter foran diskanten eller hæng dem op på væggen, i et hjørne

Højttalerne på billede er iøvrigt ikke minipods det er smallpods bigpods


Redigeret af gasolin - 01-September-2021 kl. 22:16
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2021 kl. 09:01
Hvis du fjerner den store gummiliste er der et pr skruer du kan løsne og få adgang til indersiden af højtaleren, jeg har gjort det flere gange
Til top
-thomas-88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-December-2013
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -thomas-88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2021 kl. 12:17
Hvor dælen ser du den gummiliste henne ? Den har jeg umiddelbart ikke på min, det er vel ikke den rundt om bassen, vel ? 
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2021 kl. 19:02
det er den rundt om bassen. Hvis du tager bassen ud kan du nemt komme til indersiden af højtaleren
Til top
-thomas-88 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-December-2013
Status: Offline
Point: 41
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér -thomas-88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 15:18
Til info fungerede det fint, af med gummiringen, ud med bassen. Så kunne diskanten klikkes på.

Tak for hjælpen
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-September-2021 kl. 15:37
selv tak. Jeg gjorde det samme da de der to små skilte i bunden var faldet ind
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu