recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wharfedale D10 subwoofer, sælges for 900kr.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wharfedale D10 subwoofer, sælges for 900kr.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Wharfedale D10 subwoofer, sælges for 900kr.
    Sendt: 03-September-2021 kl. 09:38
Hejsa jeg er ved at rydde lidt op i alle mine elektronik sager og har en Wharfedale D10 (hvid) subwoofer i overskud.

Den er god stand, spiller perfekt, ingen ridser men den har nogle år på bagen og kommer fra et ikke ryger hjem.

Prisen er 900kr, den kan afhentes i 8300 Odder, er i tvivl om hvorvidt det er muligt at sende den for jeg har ikke længere original emballage...
( Har lokaliseret original emballage så den kan i teorien sagtens sendes )


Mvh Dennis


Redigeret af Denner - 03-September-2021 kl. 10:48
Til top
RuneH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1742
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RuneH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2021 kl. 09:10
Hej Denner,
jeg er interesseret i din sub.
Du runder vel aldrig Sjælland, by any chance?


Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2021 kl. 09:18
Det er yderst sjældent, specielt for tiden hvor jeg ikke har bil, så det bliver nok desværre et nej 🙈
Undersøger gerne hvad evt forsendelse koster hvis det er ?

Mvh Dennis
Til top
Eeyore Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eeyore Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2021 kl. 12:39
Hvis den ikke bliver solgt til RuneH, så er jeg muligvis interesseret i at afhente den.

Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2021 kl. 12:43
Det skal du være velkommen til, har ikke hørt noget fra RuneH, men skal nok vende tilbage så snart jeg hører fra ham og er han ikke interesseret så er den helt sikkert din Eeyore 👌
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2021 kl. 06:47
Oprindeligt skrevet af Eeyore Eeyore skrev:

Hvis den ikke bliver solgt til RuneH, så er jeg muligvis interesseret i at afhente den.


RuneH springer over i denne omgang, så subben er din, hvis du vil købe den, sender lige en PB, så kan vi ta den der fra Smile

Mvh Dennis
Til top
Denner Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 17-December-2006
Status: Offline
Point: 375
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Denner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-September-2021 kl. 14:34
Solgt til Eyeore !
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu