recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Trådløs Apple CarPlay anbefaling.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Trådløs Apple CarPlay anbefaling.

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Trådløs Apple CarPlay anbefaling.
    Sendt: 12-September-2021 kl. 18:22
Hej 

Jeg skal købe en trådløs adaptor til Apple CarPlay og vil gerne have lidt input.

Hvilken model skal man købe og hvad er jeres erfaring med trådløs CarPlay?

Prisen er ikke så vigtig. Vil hellere give lidt mere og få noget der virker.

Thansen har eksempelvis denne.



Redigeret af Mufti - 13-September-2021 kl. 06:43
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 19:30
Er der slet ingen herinde der har erfaring?

Jeg ender nok med at købe denne.



Redigeret af Mufti - 13-September-2021 kl. 19:30
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 20:09
Lytter lige med her, kunne også godt tænke mig at tlf kunne blive i lommen.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 22:07
Jeg kører en del og i firmabilen har jeg en aktiv holder, så telefonen lader samtidig med at jeg kører. Så er der altid fuldt opladet batteri når jeg stiger ud af bilen.

I privaten har jeg kombineret antenne og Qi opladerum. Det er fedt, men ind i mellem kunne jeg godt have brugt en aktiv holder der også…


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kunox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kunox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 06:32
jeg bruger den fra au2tek og den virker super til en Peugeot 208. Først prøvede jeg den "Originale" som blev testet her på recordere, men den duede ikke til min 208. 

Mvh.

Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 07:05
@Klaus
Jeg tror du misforstår. Det er for at undgå kablet forbindelse til apple CarPlay. Men smid gerne link til holder.

@Kunnox
Har du prøvet med flere telefoner? Vi er flere apple brugere der bruger bilen i familien.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 07:55
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Jeg tror du misforstår. Det er for at undgå kablet forbindelse til apple CarPlay. Men smid gerne link til holder.

Jeg er tilhænger af Brodit holdere. De er dyre men fungerer år efter år. Har lige fået denne monteret
Har en til iPhone SE (1. generation) i overskud, som kun har været brugt i 4 år…..

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Kunox Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 15-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kunox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 08:18
hej Mufti

Har kun prøvet med en enkelt iPhone, nemlig min egen Pro12 Max.

Mvh.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 09:09
Tak for info.

På hjemmesiden står der at den kan håndtere flere telefoner.

Der er også en anmeldelse, hvor en bruger skriver at det kan lade sig gøre.

Så er den dansk udviklet, hvilket også er pil opad.

Regner med at bestille den, men venter lige til bilen bliver leveret om en uge.Smile
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2006
Status: Offline
Point: 605
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 11:01
Men hvis bilen er ny og ikke leveret endnu, har den så ikke trådløst fra starten?

Tvivler på den er dansk udviklet ;)
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 11:40
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Jeg tror du misforstår. Det er for at undgå kablet forbindelse til apple CarPlay. Men smid gerne link til holder.

Jeg er tilhænger af Brodit holdere. De er dyre men fungerer år efter år. Har lige fået denne monteret
Har en til iPhone SE (1. generation) i overskud, som kun har været brugt i 4 år…..

Klaus
Tak.

Jeg har bestilt et Brodit beslag  som passer til bilen. Selve holder blev en anden, da der bruges diverse mobiler fra apple.
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 11:47
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Men hvis bilen er ny og ikke leveret endnu, har den så ikke trådløst fra starten?

Tvivler på den er dansk udviklet ;)
Desværre er bilen ikke født med trådløs apple CarPlay.

Og det med det Danske har jeg nok fået blandet sammen.Smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu