recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Banggood er nu spærret af SIK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Banggood er nu spærret af SIK

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Bob Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-November-2009
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Banggood er nu spærret af SIK
    Sendt: 13-September-2021 kl. 09:32
Så har sikkerhedsstyrelsen beordret internetudbyderne at spærre for Banggood(er effektiviseret).

https://www.dr.dk/nyheder/penge/nyt-vaaben-mod-farlige-produkter-danske-internetudbydere-skal-blokere-kaempe

Sjovt nok kan de samme ting også købes på Ebay, Aliexpress osv. så mon ikke de også snart bliver spærret?
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 12:18
Banggood, Aliexpres, Wish, m.fl., må nu virkelig ryste i bukserne når store Danmark spiller med musklerne..... Wacko

Redigeret af Deschain - 13-September-2021 kl. 18:41
Til top
mortenstryhn Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Marts-2006
Status: Offline
Point: 137
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mortenstryhn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 13:38
Oprindeligt skrevet af Bob Bob skrev:

Så har sikkerhedsstyrelsen beordret internetudbyderne at spærre for Banggood(er effektiviseret).

https://www.dr.dk/nyheder/penge/nyt-vaaben-mod-farlige-produkter-danske-internetudbydere-skal-blokere-kaempe

Sjovt nok kan de samme ting også købes på Ebay, Aliexpress osv. så mon ikke de også snart bliver spærret?

Banggood har (efter sigende) fået flere advarsler, som de har valgt at overhøre - og så er næste skridt jo at lukke for adgangen.
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 18:38
Oprindeligt skrevet af mortenstryhn mortenstryhn skrev:

Oprindeligt skrevet af Bob Bob skrev:

Så har sikkerhedsstyrelsen beordret internetudbyderne at spærre for Banggood(er effektiviseret).

https://www.dr.dk/nyheder/penge/nyt-vaaben-mod-farlige-produkter-danske-internetudbydere-skal-blokere-kaempe

Sjovt nok kan de samme ting også købes på Ebay, Aliexpress osv. så mon ikke de også snart bliver spærret?

Banggood har (efter sigende) fået flere advarsler, som de har valgt at overhøre - og så er næste skridt jo at lukke for adgangen.

Har ikke lige prøvet banggood men hvis den fungere som eBay aliexpress osv. er det jo ikke særligt nemt for dem at lukke ned for det og det ender lev med at alle den type sider bliver lukket ned Ouch
Hvis jeg havde aktier i dba eller gul&gratis ville jeg nok begynde at sælge ud nu LOL
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 18:43
Oprindeligt skrevet af dieseldk dieseldk skrev:


Har ikke lige prøvet banggood men hvis den fungere som eBay aliexpress osv. er det jo ikke særligt nemt for dem at lukke ned for det og det ender lev med at alle den type sider bliver lukket ned Ouch



De kan ikke "lukke ned" for noget som helst, de kan gøre at det tager 2 sekunder længere - det er det hele.
Til top
wuffer28 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wuffer28 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 21:42
Sjovt at det ikke er nok med en google dns som piratebay og hvad der ellers bliver spærret.

Men ellers virker nordvpn og dansk ip fint nok. Jeg bruger den selv til lidt småting til rc biler og det vil jeg fortsætte med
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 21:58
Hvad er det man kan købe på Banggood der er farligt?
Til top
OleA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 658
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér OleA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 22:00
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Hvad er det man kan købe på Banggood der er farligt?

Det står i linket første post. 
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-September-2021 kl. 22:44
Til top
Snippermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snippermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 09:37
Kan varmt anbefale at handle på Banggood. Er oppe på over 100 transaktioner på den platform og alle har været gode, den dyreste en projektor til 12.000 kroner. Ingen bøvl med told/moms og varerne har været som beskrevet.
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround
Monitor Audio FB212
BenQ W10000
Sony PS3
Til top
wuffer28 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 95
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wuffer28 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 09:46
Oprindeligt skrevet af Snippermanden Snippermanden skrev:

Kan varmt anbefale at handle på Banggood. Er oppe på over 100 transaktioner på den platform og alle har været gode, den dyreste en projektor til 12.000 kroner. Ingen bøvl med told/moms og varerne har været som beskrevet.

De sender pakkerne via Sverige og ompakker den der. Så derfor ingen bøvl med told/moms. 
Om de har en aftale med Sverige eller de "snyder" ved jeg ikke.

Eneste minus er deres lange leveringstid. Jeg har kun oplevet 3-5 uger.

På nogen ting er der en del at spare. Jeg har dog ikke prøvet deres rma. Så ved ikke om det er helt i hegnet. Det er jo ulempen ved at handle udenfor eu.

Men indtil videre har jeg været tilfreds med mine køb fra banggood.
Til top
Snippermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 178
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snippermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 11:28
Oprindeligt skrevet af wuffer28 wuffer28 skrev:


De sender pakkerne via Sverige og ompakker den der. Så derfor ingen bøvl med told/moms. 
Om de har en aftale med Sverige eller de "snyder" ved jeg ikke.

Eneste minus er deres lange leveringstid. Jeg har kun oplevet 3-5 uger.

På nogen ting er der en del at spare. Jeg har dog ikke prøvet deres rma. Så ved ikke om det er helt i hegnet. Det er jo ulempen ved at handle udenfor eu.

Men indtil videre har jeg været tilfreds med mine køb fra banggood.

Yeps, de har også lagre i andre EU lande, men mellemlanding er måden de omgår told og moms, det forlænger naturligvis leveringstiden som jeg har oplevet fra 1 uge til 5 uger som du beskriver.

Når jeg handler Kina så køber jeg som om der ikke var garanti. Det er indregnet i min vurdering af prisen. 
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround
Monitor Audio FB212
BenQ W10000
Sony PS3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu