recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Banggood er nu spærret af SIK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Banggood er nu spærret af SIK

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 11:36
Oprindeligt skrevet af Snippermanden Snippermanden skrev:

Oprindeligt skrevet af wuffer28 wuffer28 skrev:


De sender pakkerne via Sverige og ompakker den der. Så derfor ingen bøvl med told/moms. 
Om de har en aftale med Sverige eller de "snyder" ved jeg ikke.

Eneste minus er deres lange leveringstid. Jeg har kun oplevet 3-5 uger.

På nogen ting er der en del at spare. Jeg har dog ikke prøvet deres rma. Så ved ikke om det er helt i hegnet. Det er jo ulempen ved at handle udenfor eu.

Men indtil videre har jeg været tilfreds med mine køb fra banggood.

Yeps, de har også lagre i andre EU lande, men mellemlanding er måden de omgår told og moms, det forlænger naturligvis leveringstiden som jeg har oplevet fra 1 uge til 5 uger som du beskriver.

Når jeg handler Kina så køber jeg som om der ikke var garanti. Det er indregnet i min vurdering af prisen. 


Dvs at du køber en projector til 12k som om der ingen garanti er på den ?

Kæft jeg gad godt have så mange penge at slynge om mig med
Til top
Snippermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snippermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:


Dvs at du køber en projector til 12k som om der ingen garanti er på den ?

Kæft jeg gad godt have så mange penge at slynge om mig med

Jeg har tillid til sælger og jeg kender producenten (Xiaomi) og hvis alternativet er at give 21K for en tilsvarende projektor købt i Danmark/EU så er det en no-brainer for mig.

Selvfølgelig kan det gå galt men så er det jo ikke 100% sikkert at en RMA vil ende ulykkeligt, men der er givet en stor risiko.

Køber alle mine telefoner samme sted i prisklassen 2-3K. 

Jeg bruger heller ikke cykelhjelm og kunne aldrig drømme om at køre 110 på en motorvej torsdag nat. Sådan er vi så forskellige.
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround
Monitor Audio FB212
BenQ W10000
Sony PS3
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 14:10
Jeg har ingen problemer med at komme på Banggood.com lige nu.


mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 14:34
Jeg kan ikke ikke få adgang på iPad, men ingen problemer via Android telefon. 
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 14:48
Det er vel også først fra på torsdag, at der skal lukkes for adgang?
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2021 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Dvs at du køber en projector til 12k som om der ingen garanti er på den ?

Kæft jeg gad godt have så mange penge at slynge om mig med


Der er som oftest producent garanti, i modsætning til i Danmark hvor du jo som oftest kun har reklamationsret.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2021 kl. 17:22
For min skyd kan de fint lukke for alle de kinasider.
Deres varer er fyldt med stoffer langt mere en grænseværdierne tillader.

Jeg synes ikke Kinas indflydelse på verden er positiv, så hvert et lille tiltag der stikker en lille kvist i deres hjul bifalder jeg.

PS: jeg ved godt at de meste af det tech jeg har i boligen sikkert er produceret i Kina

endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2021 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

For min skyd kan de fint lukke for alle de kinasider.
Deres varer er fyldt med stoffer langt mere en grænseværdierne tillader.

Jeg synes ikke Kinas indflydelse på verden er positiv, så hvert et lille tiltag der stikker en lille kvist i deres hjul bifalder jeg.

PS: jeg ved godt at de meste af det tech jeg har i boligen sikkert er produceret i Kina


Meget af det du kan købe på de kinesiske sider er jo præcist de samme produkter som sælges på dasnke - bare med en mindre avance.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2021 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af Bob Bob skrev:


Banggood er nu spærret af SIK

Så har sikkerhedsstyrelsen beordret internetudbyderne at spærre for Banggood(er effektiviseret).



Jeg forstår ikke dette opslag.

Jeg har lige lavet en handel på Banggood.com helt som jeg har gjort så mange gange før!
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Bob Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 30-November-2009
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2021 kl. 12:11
Det afhænger nok af hvilken internet udbyder du anvender, Sikkerhedsstyrelsen har pålagt alle DK udbydere at blokere for banggood.com d. 7/9, men det er jo ikke det samme som at de lynhurtigt gør det alle sammen, jeg får en besked om at siden er blokeret og de henviser til denne side når jeg prøver at tilgå den:


Til top
Snippermanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-April-2007
Status: Offline
Point: 179
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Snippermanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2021 kl. 13:26
Modtog mit seneste impulskøb i dag og der er stadig adgang til siden. Et PoE udendørs webcam til 250 kroner.
Parasound Halo A2 + C2
M&K Surround
Monitor Audio FB212
BenQ W10000
Sony PS3
Til top
Mefisto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-August-2016
Status: Offline
Point: 1608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mefisto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2021 kl. 18:26
Undskyld jeg spøger. Er helt Noob vedr kina-markeder, men kan man bare handle på banggood, alibaba, ebay, wish og hvad de ellers hedder og få leveret til døren uden at bive rippet af told og pestnord eller andre irriterende instanser?

På mig virker det uoverskueligt hvad den endelige pris bliver og hvornår man kan forvente told eller ingen told.


Redigeret af Mefisto - 17-September-2021 kl. 18:32
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu