recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Det digitale sendenet
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer skal nu hedde Norlys.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer skal nu hedde Norlys.

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer skal nu hedde Norlys.
    Sendt: 21-September-2021 kl. 08:28

Hej.

Boxer skal nu hedde Norlys.

Citat: 'Helt praktisk får kunderne nu besked om det her skifte, og så skifter logoet og navnet i starten af oktober. Priserne er de samme, og produkterne er de samme. Det her er grundlæggende et navneskifte.'


Hilsen Carsten.

Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2021 kl. 08:50
TDC går den modsatte vej, men deres mål er jo så også at frasælge. :o
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2021 kl. 11:45
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

TDC går den modsatte vej, 

Hej.

Som jeg ser, det står TDC og Norlys i forskellige situationer.

TDC har forskellige forskellige produkter og Brands til forskellige dele af markedet.
F.eks behøver en privat bruger ikke samme respons ved nedbrud, som et mellemstort firma.
Derfor har TDC forskellige Brands og priser, så at det mellemstore firma betaler mere.

Norlys har to forskellige distributions platforme, begge beregnet til private kunder.
Ved først at omdøbe Boxer og senere Stofa, sørger man for at, de tidligere Boxer kunder bliver i Norlys, når de inden for nogle få år opgiver deres TV Antenne.
Personligt tror jeg at Antenne TV priserne vil få kraftigere årlige prisstigninger, mens Streaming fra Norlys jævnligt vil komme på tilbud.
Øvelsen går ud på, i løbet af et par år, at flytte flest mulige eksisterende kunder fra Antenne TV og over til Norlys Streaming.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 21-September-2021 kl. 12:12
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2021 kl. 12:08
Til top
ASKF Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2015
Sted: Ålborg, DK
Status: Offline
Point: 239
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ASKF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2021 kl. 06:21
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Som jeg ser, det står TDC og Norlys i forskellige situationer.

TDC har forskellige forskellige produkter og Brands til forskellige dele af markedet.
F.eks behøver en privat bruger ikke samme respons ved nedbrud, som et mellemstort firma.
Derfor har TDC forskellige Brands og priser, så at det mellemstore firma betaler mere.

Norlys har to forskellige distributions platforme, begge beregnet til private kunder.

Norlys er også fiber leverandør. Dertil er de også leverandør af internet, el, naturgas, tv og telefoni, det hele både til private og erhverv. Dertil har de også "smarthome" (inkluderer alarmsystemer med vagtordning) til private.

Norlys og TDC har helt sikkert valgt to forskellige marketing strategier. Jeg foretrækker klart det Norlys gør, fordi jeg altid har fundet det lidt fordækt når et stort selskab med et lidt blakket ry vælger mange forskellige navne til underselskaber for at give indtryk af at man ikke er kunde hos hovedselskabet.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu