recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blockbuster?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blockbuster?

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jøsse Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jøsse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Blockbuster?
    Sendt: 23-September-2021 kl. 17:53
Hørt.

Dts-HD Master, Dolby AtmosClap
Fatter ikke så få, er intresseret
I ypperste lydkvalitetLOLCry


Redigeret af jøsse - 23-September-2021 kl. 17:53
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 15:37
Oprindeligt skrevet af jacobe jacobe skrev:

Heh, herovre i Sverige opkøbte en kæde kaldet "Hemmakväll" Blockbuster og kørte videre med både udlejning, salg og slik. For et år siden sluttede de med udlejning, og har nu kun et meget lille udbud af salg (til overpriser). Til gengæld er de Sveriges største slik-kæde Ermm
Vi købte mange film dér, men jeg skal da ærligt indrømme, at vi de sidste par år ikke har lejet en eneste film og købt de fleste på nettet, billigere. Film har vi lejet på de talrige VOD-tjenester. Så vi er på en måde selv ude om det, men jeg kan ærligt talt ikke sige at jeg savner de fysiske videobutikker. Tiden løb bare fra dem. Derfor synes jeg det er fint nok, at Blockbuster forsøger at følge med tiden ved at fortsætte på nettet, men det virker jo desværre bare som om, at de ikke rigtigt kan følge med.

Blockbuster online, har intet med det gamle Blockbuster at gøre. Det er bare TDC som her købt navnet. 

Billede og lyd kvaliteten er stadig elendig. Jeg følger dem på Facebook og skriver gentagende gange til dem, at jeg gerne ville købe film ved dem, hvis de ville tage sig sammen. Men får sjældent et svar. Ellers hedder det, at de vil se på det. jeg har måske købt 10-15 film der, men så er det kun fordi, at jeg ikke har kunnet finde dem andetsteds.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 12:51
De gider og behøver ikke gøre det bedre. Laveste fællesnævner og "går den, så går den", osv.

Redigeret af Naiera - 23-September-2021 kl. 12:51
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 11:51
Ja, ret sørgeligt at en IT-gigant som TDC ikke kan løfte opgaven bedre.
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 11:46
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 11:23
Heh, herovre i Sverige opkøbte en kæde kaldet "Hemmakväll" Blockbuster og kørte videre med både udlejning, salg og slik. For et år siden sluttede de med udlejning, og har nu kun et meget lille udbud af salg (til overpriser). Til gengæld er de Sveriges største slik-kæde Ermm
Vi købte mange film dér, men jeg skal da ærligt indrømme, at vi de sidste par år ikke har lejet en eneste film og købt de fleste på nettet, billigere. Film har vi lejet på de talrige VOD-tjenester. Så vi er på en måde selv ude om det, men jeg kan ærligt talt ikke sige at jeg savner de fysiske videobutikker. Tiden løb bare fra dem. Derfor synes jeg det er fint nok, at Blockbuster forsøger at følge med tiden ved at fortsætte på nettet, men det virker jo desværre bare som om, at de ikke rigtigt kan følge med.


Redigeret af jacobe - 23-September-2021 kl. 11:55
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6065
Funktioner Funktioner   Tak (2) Tak(2)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 11:10
Jeg vil have de fysiske Blockbuster-butikker tilbage... og det skal være NU Wink
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 10:34
Se, Rasmus kunne godt finde ud af det, så - mange tak for fint svar, Rasmus!!Thumbs Up
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 10:32
Blockbuster konverterer stadig alle film fra 24 til 25fps ved at hæve hastigheden på billede og lyd. De streamer højest i 1080p kvalitet og er heller ikke med fremme på lyden.

Priserne er i store træk de samme, plus/minus, ift. tjenester som leverer 4K HDR og Dolby Atmos, og som opgraderer købte film uden beregning fra HD til 4K. Tjenester som Apple TV (iTunes) og Rakuten.

Jeg ser stadig meldinger derude om ustabilitet på Blockbuster streaming.
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 10:30
Altså, du syntes det var "svinsk" at kalde dig for forummets vicevært? 

Okay .... men må jeg så spørge: hvad er det som driver dig til at blande dig i alt, i stedet for blot at svare på spørgsmålet, eller lade være? 
At DU synes mit spørgsmål var utilstrækkeligt formuleret er ligesom sagen ret uvedkommende. 

Man kan desværre ikke blokere andre medlemmer på forummet. Så kan vi to ikke lave en aftale? Du blander dig ikke i mine spørgsmål på forummet, og jeg blander mig ikke i dine. Hvad siger du?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 10:21
 Når du opfører dig svinsk, så får du ikke noget svar.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-September-2021 kl. 10:18
Tja, kan du svare på noget af det? Eller leger du bare vicevært som sædvanlig?
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu