recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til valg af 65" eller større +soveværelse tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til valg af 65" eller større +soveværelse tv

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til valg af 65" eller større +soveværelse tv
    Sendt: 25-September-2021 kl. 18:56
Kære folks
lang tid siden herinde, men nøj jeg er hjulpet mange gange herinde.
Vores Panasonic VT30 afgik vist nok.... ved døden idag. Som jeg kan læse mig frem til de 7 røde blink er knap så godt efter et smæld og den lukkede ned. Godt nok været glad for den.

55" er som sådan stor nok men gad godt minimum 65" til stuen. Når en PS5 er mulig at få fat på så skal der nok også games en lille smule på den.

Jeg er helt rusten på det her TV sjov, så håber på lidt forslag.

Har hevet det gamle panasonic plasma op i stuen fra soveværelset, men det er ved at stå af. Der til skal jeg blot have et 42" ca. hvor vi kan se lidt yousee osv. på. Bruges meget sjældent så overvejer at kigge efter et brugt der, men modtager nu gerne ideer dertil.

Jeg kan se ogle TV følger soundbars med til. Har et ældre surround setup, men kunne da være man skulle overveje at droppe det når man nu skal igang....

Håber på under 10.000kr for det i stuen, men bliver det 15.000kr så må det blive det.

Pfh. tusind tusind tak for lidt gode råd!
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6971
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2021 kl. 19:18
OLED er svaret.  Bedste billede .

Og hvis du søger lidt findes de nemt til dit budget 
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2021 kl. 19:20
Er igang, kæft en jungel
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4242
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2021 kl. 19:27
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2021 kl. 19:28
jeg købte et Philips 48oled935. Det har soundbar og kører Android. Jeg har desværre ikke plads til 55”, så betalte knap 10K. Et 55” er billigere, og for et par uger siden havde power 25% på alle TV, så er var langt nede i pris
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2021 kl. 19:33
Takker, igen blot en jungel :-) men må i krig. Dog hørt philips er no go
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2021 kl. 19:39
Hvis LG C1 igen skulle ramme de 10k så er der bare SLET ingen tvivl ! Lige nu er den vist i 15k , men Black Friday kan efterhånden anes i horisonten . . .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2021 kl. 19:41
tak men kan ikke vente til black friday, skal gerne have et meget meget snart som lige nuBig smile
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2021 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Hvis LG C1 igen skulle ramme de 10k så er der bare SLET ingen tvivl ! Lige nu er den vist i 15k , men Black Friday kan efterhånden anes i horisonten . . .

den her? 
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2021 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af ANGUSYOUNG ANGUSYOUNG skrev:

[QUOTE=Lennon]Hvis LG C1 igen skulle ramme de 10k så er der bare SLET ingen tvivl ! Lige nu er den vist i 15k , men Black Friday kan efterhånden anes i horisonten . . .

den her? 

TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2021 kl. 19:56
Ja, men du skal op i 65”,som faktisk har været nede i 10k . . 
Jeg vil lige pointere,at Philips ikke nødvendigvis er no-go . Det unikke ved OLED er, at bundniveauet er ekstremt højt mht billedkvalitet ( LG paneler overall ) , så man egentligt kun skal beslutte sig til design,lyd,smartdel osv. Dog skal man lige være lidt på vagt overfor billigste LG 2021 model, som mig bekendt er neddroslet på bla processor . . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2021 kl. 20:39
Oprindeligt skrevet af Lennon Lennon skrev:

Ja, men du skal op i 65”,som faktisk har været nede i 10k . . 
Jeg vil lige pointere,at Philips ikke nødvendigvis er no-go . Det unikke ved OLED er, at bundniveauet er ekstremt højt mht billedkvalitet ( LG paneler overall ) , så man egentligt kun skal beslutte sig til design,lyd,smartdel osv. Dog skal man lige være lidt på vagt overfor billigste LG 2021 model, som mig bekendt er neddroslet på bla processor . . 

uha bare jeg kunne få den til omkring 10k i 65 tommer!
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu