recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Streaming og download af "Bæltestedet" Radio24syv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Streaming og download af "Bæltestedet" Radio24syv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MMJ741 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2004
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ741 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Streaming og download af "Bæltestedet" Radio24syv
    Sendt: 26-September-2021 kl. 12:51
Hej alle streaming-eksperter

Jeg er på udkig efter et sted, hvor jeg kan streame (og meget gerne downloade) alle afsnit af det for mig legendariske program "Bæltestedet" fra Radio24syv.

Jeg kan se, at flere streamning-udbydere ser ud til at tilbyde programmet, men jeg er lidt usikker på, om de alle har den komplette samling med alle episoder, da et forskelligt antal episoder ser ud til at være tilgængeligt på de forskellige platforme.

Hos Podimo ser der ud til at være 1.231 tilgængelige episoder. Det er det højeste antal jeg har kunnet finde. Men jeg er desværre ikke klar over, om det er den komplette samling, da jeg ikke har kunnet finde et sted, hvor jeg kan få svar på hvor mange afsnit/episoder, der i alt blev lavet af programmet.

Jeg er helt grøn indenfor streaming, men jeg vil virkeligt genre finde et sted, hvor jeg kan downloade alle episoderne, så de også er tilgængelige "offline". Men er dette mon muligt?

På forhånd tak for input og rigtig god søndag alle sammen. :-)
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2021 kl. 13:06
Berlingske Media overtog hele Radio24syvs arkiv - og gjorde det tilgængeligs hos Podimo i 2019. Så du finder det næppe mere komplet end der. Jeg ved ikke om man kan downloade podcasts fra Podimo, men ellers må du gå piratvejen ...

Redigeret af longjohn2 - 26-September-2021 kl. 13:09
Til top
MMJ741 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2004
Status: Offline
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MMJ741 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-September-2021 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af longjohn2 longjohn2 skrev:

Berlingske Media overtog hele Radio24syvs arkiv - og gjorde det tilgængeligs hos Podimo i 2019. Så du finder det næppe mere komplet end der. 

Tusind tak for dit hurtige svar, det lyder rigtigt godt!

Er der mon nogen herinde, som kender Podimo og som ved, om man kan downloade indholdet derfra eller på anden måde gøre det tilgængeligt offline?
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu