recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Youtv tvarkiv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Youtv tvarkiv

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ambs Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ambs Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Youtv tvarkiv
    Sendt: 29-September-2021 kl. 20:40
Jeg har lige købt youtv for en måned, da der var nogle programmer på history, som jeg gerne ville se. Stor var min overraskelse, da jeg fandt ud af at arkivet er håbløst, for at sige det mildt. Der er nogle få episoder, som løbende bliver skiftet ud. Oven i det, kan man ikke spole i programmet, før man har set det færdigt...
Er der nogen, der ved hvorfor de, som den eneste udbyder, har valgt denne løsning? Tv2, DR og discovery, har alle et fuldt arkiv, med hele sæsoner, og muligheden for at spole.

Mvh, 
André 
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3834
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2021 kl. 20:47
samme problem via YouSee og History. Der ligger kun programme for den sidste uge. Tror de ikke bestemmer selv - eller ikke vil betale ekstra for denne feature på denne kanal
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2021 kl. 11:58
Det kræver nok nogle helt andre rettigheder, til en helt anden pris, hvis de skal have et katalog-arkiv. Det har ingen af udbyderne. Det er noget andet, hvis du køber hos dem, som ejer tingene.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu