recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beoplay S8 al for tidlig død, evt. rep?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beoplay S8 al for tidlig død, evt. rep?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2022 kl. 10:08
Hej igen

Når systemet tændes, lyser en pære lysegrønt. Dette lys forsvinder, når musikken begynder at spille.

Mvh. Jørgensen


Redigeret af Jørgensen - 25-Maj-2022 kl. 10:09
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2022 kl. 21:39
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Hej igen

Når systemet tændes, lyser en pære lysegrønt. Dette lys forsvinder, når musikken begynder at spille.

Mvh. Jørgensen

Hmm, lyder jo ikke så godt når der ikke er lys pt.
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2022 kl. 22:28
Som jeg opfatter det, skal systemet detektere et signal.

Det er dermed ikke nok blot at sætte strøm til. Systemet skal opfatte, at der er et indgangssignal, før det tænder. Så det ville jeg prøve af først, selvom du skriver, at han ikke har noget, der kan kobles på tilsyneladende.

Mvh. Jørgensen
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2022 kl. 16:24
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Som jeg opfatter det, skal systemet detektere et signal.

Det er dermed ikke nok blot at sætte strøm til. Systemet skal opfatte, at der er et indgangssignal, før det tænder. Så det ville jeg prøve af først, selvom du skriver, at han ikke har noget, der kan kobles på tilsyneladende.

Ok, det vil vi da helt klart afprøve. Tak for det opfølgende svar👍
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2022 kl. 09:03
Det var så lidt. Smile

Og jeg dobbelttjekkede i aftes. Godt med volumen på surroundreceiveren, men S8 slog først til, da lyden kom, efter jeg tændte for 4K-afspilleren efterfølgende.

Jeg håber, at din S8 kommer op at køre igen.

Mvh. Jørgensen
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2022 kl. 15:40
Endnu engang takThumbs Up 

Skal nok smide en opdatering når jeg har fået det hentet og afprøvet  
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2022 kl. 11:17
Så er det testet, ingen lyd.Cry  Sonos Connect er nulstillet uden ændring.



Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2022 kl. 12:46
Hvor ærgerligt.

Desværre har jeg ingen nye bud, da jeg ikke har forstand på elektronikken bag. Træls din "elektronikguru" ikke kunne knække denne nød.

Held og lykke med at få den til at virke. Måske er det en mindre ting, der er galt?

Mvh. Jørgensen
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2022 kl. 16:41
Jep, meget ærgerligt.

Jeg overvejer, som en sidste test, at prøve at tilslutte den en receiver, for at være sikker på at der ikke er en fejl på Sonos samtidig.

Men er lidt i tvivl om indstillinger på S8 ved tilslutning af en receiver/forstærker, går ud fra at man skal ændre dem/tilslutning?   
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2022 kl. 18:02
Har du en receiver med Pre-Out, så du ikke kører fuld volumen ud i S8? Jeg har Pre-Out på den surroundreceiver, jeg har foran S8, men imellem er der en lille hub, som ledningen fra receiveren fører til, før det går videre ud til S8.

Da min S8 står, så den er svær at komme til, kan jeg vist ikke komme det nærmere her, og jeg har heller ikke rodet med det siden tilslutning for nogle år siden, så det er ikke helt fremme i hovedet for at skrive det mildt. 

Alternativt har du måske stadig en mobil med hovedtelefonindgang, hvis din receiver ikke har en hovedtelefonindgang. I så fald kunne du vel skrue helt ned for volumen før tilslutning til S8, hvis du ellers har en passende ledning dertil.

Beklager, at jeg ikke kan komme det nærmere.

Mvh. Jørgensen
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1922
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2022 kl. 12:08
Oprindeligt skrevet af Jørgensen Jørgensen skrev:

Beklager, at jeg ikke kan komme det nærmere.

Mvh. Jørgensen
Jeg må få kigget på en måde at teste på...

Mange tak for kommentarerne, fedt at du gider👍
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu