recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - No Time To CDON ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

No Time To CDON ?

 Besvar Besvar Side  <12345 6>
Forfatter
Besked
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2021 kl. 15:48
Oprindeligt skrevet af Clemen Clemen skrev:

Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

Ha, ja det er åbenbart ved forudbestillinger fænomenet med manglende Visa-betaling opstår... Confused
Har lige prøvet at lægge en "hyldevare" i kurven - ingen problem, muligheden for at betale med Visa er tilgængelig - men så snart jeg lægger en forudbestilt vare i kurven, forsvinder denne mulighed !? skørt LOL

Bond Cool




Mon det kan have noget at gøre med at de først må lave trækningen når varen er sendt, er det et visa kort kan de samtidigt kun reservere beløbet i 30 dage, derefter forsvinder reservationen.

Så er det en vare de allerede nu ved kommer om længere tid end 30 dage, så er visa betalingen ingen sikkerhed for dem.
Kunne måske have været forklaringen, men da jeg lige pludselig igen kunne betale med kort, har jeg forudbestillinger der rækker langt ud over 30 dage. Og nu kan jeg igen ikke forudbestille, hvor kortbetaling ønskes (muligheden gives ikke), selv med film der har release de næste par uger.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2021 kl. 02:18
Det ser ud til, at denne film kommer den 7/1-2022. Det var også på tide. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2021 kl. 11:18
Men alligevel godt nyt.... ellers ender den jo med at blive nostalgisk LOL

Bond Cool

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2021 kl. 17:31
Hvis der er nogen, som vil have den på streaming, så kommer den på blandt andet iTunes den 17/12.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2021 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvis der er nogen, som vil have den på streaming, så kommer den på blandt andet iTunes den 17/12.

 
Jeg har nu været inde i filmens oplysninger, og der står ikke noget om Dansk tekst. Det er da forhåbentlig en fejl.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2021 kl. 13:29
Der står "forventet" 17 dec. 2021.... hvad skal man ligge i det?

Nu er jeg nok blevet lidt gammel... men i min optik er rækkefølgen: Biograf > DVD/Blu-Ray > streaming > TV... men streaming er nok ved at overtage det fysiske medie? ....

Bond Cool

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2021 kl. 13:41
Alle større film udgives i dag på streaming før de udgives på DVD / Blu-ray. Enten som PVOD (premierefilm til højere pris), VOD (køb/leje til typisk pris) eller SVOD (som del af abonnement).
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2021 kl. 13:46
PS: Målt på global omsætning overhalede streaming salget af DVD/Blu-ray i 2016. I 2020 var streaming ($61.8 mia.) et næsten 9 gange så stort marked som DVD/Blu-ray ($7 mia.).
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2021 kl. 16:39
Lige lidt på afveje med dette indlæg. Jeg håber det går. Jeg er mest træt af flere af de serier jeg har købt på bluray i flere år ikke kommer i de sidste sæsoner - måske på dvd og det gider jeg ikke.
Er pænt irriterende man ikke kan få lov til at gøre sin serie komplet, så nu gider jeg ikke at købe en serie før de kommer som komplet box, men så sparer jeg da de penge.


Redigeret af kennethbrdk - 08-December-2021 kl. 16:40
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2021 kl. 16:44
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Lige lidt på afveje med dette indlæg. Jeg håber det går. Jeg er mest træt af flere af de serier jeg har købt på bluray i flere år ikke kommer i de sidste sæsoner - måske på dvd og det gider jeg ikke.
Er pænt irriterende man ikke kan få lov til at gøre sin serie komplet, så nu gider jeg ikke at købe en serie før de kommer som komplet box, men så sparer jeg da de penge.
+1. Det er totalt irriterende. Har også været ude for, at have købt en serie, og så næste sæson ikke har Dansk tekst på, men så den næste igen har haft. Det er især Warner som har lavet det stunt. Bonderøve.Angry
Mvh
Flemming Larsen
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6066
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2021 kl. 08:49
Til info
I denne anmeldelse står der om billedkvaliteten: This is UHD perfection Smile


Redigeret af jake51 - 11-December-2021 kl. 08:50
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2021 kl. 10:03
Jeg lejede den for godt en måned siden på US iTunes. Den står helt bestemt flot Smile God underholdning men dog ikke min favorit 007-film med Daniel Craig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu