recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - No Time To CDON ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

No Time To CDON ?

 Besvar Besvar Side  <1 456
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2021 kl. 17:33
Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

så faldt opkaldet og det “nye” i sagen er, at der ganske rigtig mangler dk tekster. Samt tysk og to andre de var opmærksomme på.

Dog arbejder de på en løsning og inden for en overskuelig fremtid bør filmen have de manglende tekster. 
Det ville være rart. Ville du få besked, når de har taget sig sammen? Har du fået noget rabat på købet?

Hvis du lægger mærke til, når de kommer på, giver du så lige et hyl? Jeg har jo annulleret den, så kan ikke lige se det, når det sker.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2021 kl. 17:43
aftalte bare jeg selv ville holde øje og nej, ingen rabat- men spurgte så heller ikkeLOL  

Skal nok skrive hvis jeg selv bliver obs på nyt👍😊
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2021 kl. 16:14
Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

aftalte bare jeg selv ville holde øje og nej, ingen rabat- men spurgte så heller ikkeLOL  

Skal nok skrive hvis jeg selv bliver obs på nyt👍😊
Kan du ikke tjekke om der er kommet Dansk tekst på? Har lige været i iTunes, og der står at der skulle være på. Det stod der ikke før. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2021 kl. 17:24
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

aftalte bare jeg selv ville holde øje og nej, ingen rabat- men spurgte så heller ikkeLOL  

Skal nok skrive hvis jeg selv bliver obs på nyt👍😊
Kan du ikke tjekke om der er kommet Dansk tekst på? Har lige været i iTunes, og der står at der skulle være på. Det stod der ikke før. 

Nå, men jeg købte den lige, for 3 gang. Og nu er der kommet Dansk tekst på. Langt om længe.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2021 kl. 19:40
kan også bekræfte der er DK tekster på min udgave købt på den engelske iTunes😊
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 456
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu