recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - No Time To CDON ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

No Time To CDON ?

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2021 kl. 10:33
Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

Så det et generelt problem. 

Mon ikke de så finder en løsning på det. 
Ja mon ikke. Det er godt nok en stor fejl.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2021 kl. 11:09
ja man skal åbenbart selv lige checke oplysningerne  vedr undertekster inde på selve appen på f.eks Apple Tv inden man køber. Der fremgår det nemlig at der IKKE er danske undertekster på. Tror jeg venter og istedet købe den på 4K Blu-ray, der skulle den også være med Atmos og Dolby Vision .

Redigeret af filmfreak - 18-December-2021 kl. 11:10
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2021 kl. 11:13
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

ja man skal åbenbart selv lige checke oplysningerne  vedr undertekster inde på selve appen på f.eks Apple Tv inden man køber. Der fremgår det nemlig at der IKKE er danske undertekster på. Tror jeg venter og istedet købe den på 4K Blu-ray, der skulle den også være med Atmos og Dolby Vision .
Kigger man inde i Appen, på iPad, så står der faktisk, at der er Dansk tekst på. Og den er også i Dolby Atmos og Dolby Vision. 


Redigeret af Flemming Larsen - 18-December-2021 kl. 11:13
Mvh
Flemming Larsen
Til top
filmfreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1360
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér filmfreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2021 kl. 11:26
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

ja man skal åbenbart selv lige checke oplysningerne  vedr undertekster inde på selve appen på f.eks Apple Tv inden man køber. Der fremgår det nemlig at der IKKE er danske undertekster på. Tror jeg venter og istedet købe den på 4K Blu-ray, der skulle den også være med Atmos og Dolby Vision .
Kigger man inde i Appen, på iPad, så står der faktisk, at der er Dansk tekst på. Og den er også i Dolby Atmos og Dolby Vision. 

Hmm.  Det gør det ikke på min IPad på appen ITunes store (dansk konto) .Der er iøvrigt heller ikke svenske undertekster på dog norske.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-December-2021 kl. 11:54
Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af filmfreak filmfreak skrev:

ja man skal åbenbart selv lige checke oplysningerne  vedr undertekster inde på selve appen på f.eks Apple Tv inden man køber. Der fremgår det nemlig at der IKKE er danske undertekster på. Tror jeg venter og istedet købe den på 4K Blu-ray, der skulle den også være med Atmos og Dolby Vision .
Kigger man inde i Appen, på iPad, så står der faktisk, at der er Dansk tekst på. Og den er også i Dolby Atmos og Dolby Vision. 

Hmm.  Det gør det ikke på min IPad på appen ITunes store (dansk konto) .Der er iøvrigt heller ikke svenske undertekster på dog norske.

Ok, du kigger i iTunes Appen. Ja, der står de ikke. Men i Apple TV Appen, der står begge to. Altså lige indtil du går ind i filmen.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jens PN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2019
Sted: Ribe
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens PN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 11:17
Ok så man er ikke alene.
Sad godt nok følte mig lidt dum i går aftes med norsk tekst på 007..

Skal huske og tjekke op på det fremover før jeg køber...
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 16:14
I kan få pengene tilbage ved at klikke på Rapporter et problem, når I får fakturaen på mail.

Venlig hilsen
KB
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2021 kl. 16:25
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

I kan få pengene tilbage ved at klikke på Rapporter et problem, når I får fakturaen på mail.

Ja, det er ret fedt. Det har jeg prøvet en del gange efterhånden. Går ret hurtigt. Det er altså god service.

Så må vi se, hvornår vi kan få den igen med de rigtige tekster på.


Redigeret af Flemming Larsen - 19-December-2021 kl. 16:26
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Jens PN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2019
Sted: Ribe
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jens PN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

I kan få pengene tilbage ved at klikke på Rapporter et problem, når I får fakturaen på mail.

Prøvede det af og ganske rigtig: 169- refunderet for "No Time to Die".
Filmen er også fjernet fra mit katalog. Fair nok.

Så tak for tippet.
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 21:33
så er der “nyt” i min korrespondence med Apple. Har fået en mail om, at der er en opdatering på min sag og vi kan tage den over telefonen d. 27/12…

Har så svaret retur, at de bare kan skrive til mig pr mail hvad nyt der måtte være. 

Så nu må se om det kan lade sig gøre eller om jeg vitterligt skal vente på et telefonisk opkald om en uge. 

Kan dog oplyse, at ser stadig ikke er DK tekster på min udgave. 
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2021 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af rapsacdk rapsacdk skrev:

så er der “nyt” i min korrespondence med Apple. Har fået en mail om, at der er en opdatering på min sag og vi kan tage den over telefonen d. 27/12…

Har så svaret retur, at de bare kan skrive til mig pr mail hvad nyt der måtte være. 

Så nu må se om det kan lade sig gøre eller om jeg vitterligt skal vente på et telefonisk opkald om en uge. 

Kan dog oplyse, at ser stadig ikke er DK tekster på min udgave. 
Det er da et underligt svar. Hør her, du får et svar den 27/12. Du får et svar om 7 dage.Confused
Mvh
Flemming Larsen
Til top
rapsacdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Januar-2007
Sted: Rødovre
Status: Offline
Point: 633
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rapsacdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-December-2021 kl. 16:07
så faldt opkaldet og det “nye” i sagen er, at der ganske rigtig mangler dk tekster. Samt tysk og to andre de var opmærksomme på.

Dog arbejder de på en løsning og inden for en overskuelig fremtid bør filmen have de manglende tekster. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu