recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Yousee boks mærkeligt problem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Yousee boks mærkeligt problem

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Yousee boks mærkeligt problem
    Sendt: 07-Oktober-2021 kl. 11:37
 Emne: Yousee boks mærkeligt problem
    Sendt: 3 minutter siden kl. 11:33
Hej jeg har en YS-4000 boks fra Yousee, i de seneste uger er der sket det ,at pauser jeg en optagelse ,uanset om det er direkte ,optaget eller start forfra , er lyden væk bagefter, jeg skal så helt forfra finde den samme udsendelse ,starte den igen og så er lyden tilbage, kan nogen forklare hvad der er galt?

MVH Frank Pedersen

Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2021 kl. 17:03
Indimellem  har jeg samne problem, dog er det nok at trykke stop så man hommer ud på Min Side og så bare Play igen



Redigeret af Ning - 07-Oktober-2021 kl. 17:07
Ning
Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér folp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Oktober-2021 kl. 07:57
Tak ning, men da det er voldsomt irriterende efterhånden ,må jeg tage den med Yousee support, håbede bare på en hurtig løsning herinde.
MVH Frank Pedersen

Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu