recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SmartTV med app til tyske kanaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SmartTV med app til tyske kanaler

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SmartTV med app til tyske kanaler
    Sendt: 16-Oktober-2021 kl. 09:43
Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Der er et link på deres side, der hedder Pricing 😉

Approve

Det havde de skjult godt Evil Smile jeg synes ellers at jeg normalt er ret god til at læse det med småt.

Jeg kan så se nu, at min løsning med VPN fra Cyberghost er billigere.

Da det virker ganske fortrinligt med alle de lande jeg har brug for, så fortsætter jeg med det.

https://www.smartdnsproxy.com/PreSignUp

 
Kan se at jeg faktisk fik det billigt i marts 2018 hvor jeg oprettede abonnement med "BONUS SPECIAL 2 Years subscription - Lifetime Discount"



Så USD 1,0735 pr måned er vist OK pris Wink LOL

Mvh. JørgenT
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2021 kl. 23:14
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Der er et link på deres side, der hedder Pricing 😉

Approve

Det havde de skjult godt Evil Smile jeg synes ellers at jeg normalt er ret god til at læse det med småt.

Jeg kan så se nu, at min løsning med VPN fra Cyberghost er billigere.

Da det virker ganske fortrinligt med alle de lande jeg har brug for, så fortsætter jeg med det.



Redigeret af Erik K - 15-Oktober-2021 kl. 23:15
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2021 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

  Den eneste tjeneste, som jeg stadig har problemer med ift. DNS, er Netflix idet de aktivt modarbejder det, 

Hej.

Der er forskel på IP adresser, og nogle er Statiske.

Citat csvid: 'The best way is to get a residential IP from Windscribe. I have a residential IP at Dallas, TX, and I have not experienced any issues with any websites or streaming services since having this residential IP. It is $$$, but its worth it :)


Der er forskel på VPN IP's og residential IP's. Ovenstående citat er et, jeg læste for 9 dage siden på Reddits Windscribe tråd. Men der må også være andre VPN udbydere der tilbyder residential Statiske IP's fra USA.

Nu bruger vi ikke Netflix, men hvis jeg ønskede at se Netflix fra USA, ville jeg søge efter en udbyder der tilbyder residential IP's.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 15-Oktober-2021 kl. 14:37
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2021 kl. 14:13
Oprindeligt skrevet af lunddal lunddal skrev:

Dit tv har tydeligvis stadigvæk benyttet sig af deres DNS, og tv'et kan beholde disse netværkssettings fra DHCP-serveren i din router indtil lease time udløber.

Tak Lunddal.

Efter at have læst din ide, tror jeg at du kan have ret, og at lease time udløb forskelligt for mit LG B6 og min HP bærbare.

Hilsen Carsten.

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2021 kl. 07:06
Der er et link på deres side, der hedder Pricing 😉
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2021 kl. 02:16
Jeg tror jeg holder mig fra SmartDNSProxy.com

1)
Jeg hader, når virksomheder ikke oplyser, hvad det koster efter prøveperiode.
Det virker uprofessionelt og mistænkeligt for mig.

2)
Mit nuværende VPN abonnement virker stabilt og prisen er særdeles rimelig.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2021 kl. 16:05
Dit tv har tydeligvis stadigvæk benyttet sig af deres DNS, og tv'et kan beholde disse netværkssettings fra DHCP-serveren i din router indtil lease time udløber.

Citér Jeg har som mange andre jo ikke installeret hverken Anti malware eller Anti virus i mit LG B6.


Ingen har anti-malware eller antivirus installeret på deres tv.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2021 kl. 15:57
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg tror ikke at der har været problemer med Smart DNS Proxy, udover hos dig.

Hej.

Jeg vil prøve at uddybe. Måske er der nogen der kan finde en forklaring:

1. Jeg tegnede en prøveperiode på SmartDNSProxy for at se VM i Fodbold 2018.
2. Det blev at op i min Asus Router. Det virkede både på vores LGOLED55B6 og min HP bærbare med HDMI Udgang. 
3. Da jeg ikke ønskede at forsætte med en abonnement blev det fjernet fra min Asus Router.
4. Det holdt op med at virke på min HP bærbare, men 

Citat: 'Efter deaktivering af SmartDNSProxy kommer SmartDNSProxy Login billed frem  når jeg vælger ARD Icon på LG B6'

Citat: 'Er der nogen der kan oplyse mig om, hvor denne program stump med SmartDNSProxy login billed ligger i mit LG OLED55B6V,'


Efter diverse forgæves fejlfinding, prøvede jeg at lave en Factory reset på mit LG B6. Og problemet forsvandt.

Er der andre end mig der tror at problemet må have ligget i mit LG OLED55B6V?

Jeg har som mange andre jo ikke installeret hverken Anti malware eller Anti virus i mit LG B6.
Jeg ved slet ikke om det overhovet findes til LG TV?

Hilsen Carsten.

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2021 kl. 12:28
Jeg tror ikke at der har været problemer med Smart DNS Proxy, udover hos dig.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2021 kl. 12:23
Hej.

Jeg er sikker på at jeg fjernede DNS-nummeret igen i min Asus router. Og jeg huskede også at genstarte den. Problemet blev ført løst, da jeg lavede en Factory reset på mit LG B6?

Men som sagt, det var tilbage i 2018. Jeg håber at problemerne med SmartDNSProxy er overstået i 2021.

Hilsen Carsten.

Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2021 kl. 11:24
Det kræver aktivt abonnement. Hvis man opsiger, så skal huske at fjerne DNS-nummeret igen i sine enheder / router – og eventuelt genstarte dem.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2021 kl. 08:50
Oprindeligt skrevet af Rasmus Larsen Rasmus Larsen skrev:

  Pt. bruger jeg SmartDNSProxy.com, 

Hej.

Jeg så VM i forbold i 2018, via en gratis prøve peroide på SmartDNSProxy.
Jeg brugte ingen boks, men installerede BBC iPlayer og ARD App direkte i vores LG OLED55B6.

Det virkede. Mine problemer opstod ført efter at jeg sluttede prøve peroden og IKKE ville tegne et abonnement.

Jeg beskrev mine problemer på Recordere Forum i 2018. Her er et link:


Men det var tilbage i 2018. Jeg håber at problemerne med SmartDNSProxy er overstået i 2021.

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 14-Oktober-2021 kl. 08:52
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu