recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyheder og events / relevans for DK
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyheder og events / relevans for DK

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyheder og events / relevans for DK
    Sendt: 13-Oktober-2021 kl. 09:20
Hej.. 

Med risiko for at blive kørt over, men af ren nysgerrighed,så så jeg her til morgen at Apple har et nyt event på vej d 18 oktober. 

Fedt, det er da godt for Apple. 

men hvor er nyheden om Google event d 19 oktober? 

Så min undren går på om Rec.dk dækker nyheder som er relevante for Danske brugere (i og med Google kun delvist har sin hylde på det danske marked endnu) ? 
Jeg gik da og håbede lidt på at Rec.dk var et nyhedsmedie som dækkede "alle" nyheder med og uden relevans for DKs marked. 

Er der mon anden årsag jeg ikke er bekendt med ? 


Redigeret af madbox - 13-Oktober-2021 kl. 09:21
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2021 kl. 11:55
Hej 
Vi skriver også om Google events, eksempelvis deres forårsevent I/O med blandet nyt.

Men ellers er det en afvejning af interesse og nyhedsværdi, hvilke events og produktpræsentationer vi skriver om på forhånd.

Det Google lancerer her d. 19. skulle være nye Pixel-telefoner. Produkter som de ikke sælger, og dermed heller ikke supporterer i Danmark. I hvertfald ikke har gjort hidtil.

Så det vurderes at have en lav interesse i den brede befolkning. Men vi følger selvfølgelig med, og ser hvad der er nyt - set med danske briller Smile

  Mvh, Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
madbox Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér madbox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2021 kl. 17:52
tak for svar ! :) 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu