recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 4K atmos receiver 7.1 købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

4K atmos receiver 7.1 købes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Ultimathor Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2021
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimathor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 4K atmos receiver 7.1 købes
    Sendt: 02-November-2021 kl. 23:35
Hej Allan,
OK, det er en aftale. Jeg kan godt sende den. Ved dog ikke, hvad det koster. Prøver at tjekke med PostNord i morgen. Send mig en sms på 21 61 60 62 med adresse. 
VH,

Thor
Til top
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allando Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2021 kl. 23:19
 Hej ultimathor
Jeg vil gerne købe receiveren.
Jeg bor i Ullerslev på Fyn (mellem Odense og Nyborg).
har du mulighed for at sende som pakke?
Vh
Allan Jørgensen
Til top
Ultimathor Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2021
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimathor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2021 kl. 21:07
Hej allando,

Yes, alt fungerer som nyt - eller det gjorde det i hvert fald, da den kom på loftet. Den ligger i original indpakning med det hele. Skulle der mod forventning være noget, der ikke fungerer, returnerer du den bare og vi lader handelen gå retur. 

Jeg er på Nørrebro i København.
Til top
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allando Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2021 kl. 18:25
hej ultimathor
Den er jeg interesseret i.
Virker alt som det skal?
Er alt det originale tilbehør med?
Hvor i landet befinder den sig?
Til top
Ultimathor Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-Oktober-2021
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ultimathor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2021 kl. 15:35
Hej Allando,

Jeg har en Denon X2400H stående på loftet. Den er købt i HIFI butikken i 2018 for 3700.

Du kan få den for 1.500, hvis du er interesseret.


Redigeret af Ultimathor - 01-November-2021 kl. 15:35
Til top
allando Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 380
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér allando Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2021 kl. 20:52
4K atmos receiver 7.1 købes
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu