recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til wifi gåde
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til wifi gåde

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2021 kl. 16:29
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2021 kl. 16:19
Jeg har en ældre bærbar computer med frisk installeret Windows XP (det er ikke nu der skal grines). Alt virker, undtagen wifi.Computeren finder netværket, signalstyrken er i top, jeg indtaster koden, og computeren forsøger i 20-30 sekunder at etablere forbindelsen, hvorefter der kommer en meddelelse om, at det kan den ikke. Jeg har forsøgt både med det indbyggede trådløse netkort samt med en tilsluttet USB dongle, begge med samme resultat.
Det er mange år siden jeg sidst beskæftigede mig med wifi på en Windows XP computer, så der er måske noget jeg har overset?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu