recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyhed: YouSee har nu under en million tv-kunder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyhed: YouSee har nu under en million tv-kunder

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af bubbleboy bubbleboy skrev:

Listeprisen er ifølge yousee.dk 309 kr., så der er stadig lidt sparet, hvis man skal bruge den vinkel, men de fortsætter åbenbart med at forringe deres foreningsaftaler (det er ikke første gang). Er det sådan, man beholder sine foreningskunder? Næ. :-)

Norlys/Stofa ligger på lur med et godt tilbud, og vi skal stemme om vores fremtidige leveandør i 2022...

Det er en mærkelig måde at føre en virksomhed på: Forringe produkterne, sætte prisen op. Kunder forlader biksen. Derfor forringes det yderligere, flere kunder flygter - så hæves prisen yderligere, og yderligere forringelser, osv. osv. osv. i den nedadgående spiral.
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 17:59
 Har som skrevet ikke længere en TV udbyder, har intet at bruge en Grundpakke til DR har alle, derudover haves TV2 Play, det er de eneste kanaler der har en interesse i en Grundpakke, det der så absolut ikke har nogen interesse uanset hvilken pakke, det er de kanaler som er jublende glade for at afbryde alt flere gange i timen, sådanne vil jeg aldrig betale for. Dem har jeg forlængest haft mere end nok af.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 18:23
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Har som skrevet ikke længere en TV udbyder, 

derudover haves TV2 Play,

Så har du jo også en tv udbyder…..


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 18:24
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Har som skrevet ikke længere en TV udbyder, har intet at bruge en Grundpakke til DR har alle, derudover haves TV2 Play, det er de eneste kanaler der har en interesse i en Grundpakke, det der så absolut ikke har nogen interesse uanset hvilken pakke, det er de kanaler som er jublende glade for at afbryde alt flere gange i timen, sådanne vil jeg aldrig betale for. Dem har jeg forlængest haft mere end nok af.

Jeg har ikke set TV længe- enten et pressemøde nu og da, TV-Avis enkelte gange - ellers ser jeg nyhederne via netaviserne.

Ingen streamingtjenester - bruger så i stedet pengene på noget god rødvin, og gamle fotoalbums fra 1800-tallet og frem, på et bagagerumssalg, som kører i sommerhalvåret, hvor jeg så scanner billederne og ser, om de kan forbedres, så man kunne få lyst til at gå til fotolab med dem, og få lavet dem som nye!

Ved godt, det er en underlig hobby, men sådan er jeg skruet skævt sammen. LOL
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 18:28
Det vil jeg ikke kalde det for, det er jo ikke You See eller andre traditionelle udbydere. Det er også fløjtende ligegyldigt bare man slipper for alt det ubrugelige reklame lort, og det gør man heldigvis på Streaminhg tjenesterne.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 18:29
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 Har som skrevet ikke længere en TV udbyder, 

derudover haves TV2 Play,

Så har du jo også en tv udbyder…..


Klaus

Er det ikke snarere en streaming-udbyder? De har vel ikke alle TV-kanaler, som YouSee og andre har?
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1070
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2021 kl. 22:48
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


 Har som skrevet ikke længere en TV udbyder, 

derudover haves TV2 Play,


Så har du jo også en tv udbyder…..


Klaus

Nej, en udbyder er en der vidersælger tv.
Hvis man køber direkte hos tv2, er der ikke en udbyder mellem en og tv2
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu