recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: 5.1 surround setup (DALI, Denon mv.)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: 5.1 surround setup (DALI, Denon mv.)

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Hype Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hype Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: 5.1 surround setup (DALI, Denon mv.)
    Sendt: 21-November-2021 kl. 11:34
Jeg overvejer at gå over til et Sonos setup, og skal derfor af med mit nuværende hi-fi setup. Forstærker: Denon X2300W https://www.hifiklubben.dk[...] Gulvhøjtalere: DALI Ikon 5, mk2 (sorte) https://www.dali-speakers.com[...] Centerhøjtaler: DALI Ikon Vokal 2 (valnød, men wrappet med sort folie). Front gitteret er en smule knækket i rammen, men ikke noget man rigtig ligger mærke til. https://www.dali-speakers.com[...] Baghøjtalere: Scandyno Micropod Classic (hvide) Subwoofer: Jamo SUB800 https://www.jamo.com[...] Jeg er meget overrasket over denne sub. Den spiller fantastisk - dybt og højt! Alt er i fineste stand (udover den lille defekt på frontgitteret på centerhøjtaleren) Er 5000-5500 kr. ikke nogenlunde fair for sådan et setup? Billeder kan sendes på opfordring.
Til top
Hype Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hype Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 10:21
Prisen sættes ned til 4500 kr.!
Til top
Stroyer Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stroyer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 21:34
Hvor er vi henne i verdenen?
Til top
Hype Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hype Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 21:38
2690 Karlslunde.
Men jeg kan godt overtales til levering på det meste af Sjælland :)
Til top
falle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Juli-2014
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér falle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2021 kl. 15:49
Pris på forstærkeren for sig?
Til top
Hype Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hype Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2021 kl. 16:10
Jeg har fået flere henvendelser omkring forstærkeren, og egentlig foretrækker jeg samlet salg. Men hvis den skal sælges alene tænker jeg omkring 2000 kr?
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2021 kl. 14:57
har sendt pb
Til top
Hype Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hype Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2021 kl. 16:20
Jeg kan simpelthen ikke finde hvor min indbakke for PB er?? 😄
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2021 kl. 16:26
Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Status: Offline
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2021 kl. 16:32
Jeg har skrevet til dig at jeg godt vil hente receiver for 1800,=
Du må meget gerne melde tilbage hvis det har interesse
Til top
Hype Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hype Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2021 kl. 16:57
Underligt, jeg har ikke besked ikonet hos mig.
Jeg kan gå med til 1900 kr. for receiveren?

Smid mig en mail hvis du er interesseret i det :)
hype84@gmail.com
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2021 kl. 17:59
Oprindeligt skrevet af Hype Hype skrev:

Underligt, jeg har ikke besked ikonet hos mig.
Jeg kan gå med til 1900 kr. for receiveren?

Smid mig en mail hvis du er interesseret i det :)
hype84@gmail.com
Du kan ikke sende og modtage beskeder som ny bruger. Det er fordi der har været nye brugere som kun var her for at sende spam.

Frank 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu