recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Træt af reklamer på hjemmesider - adblck
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Træt af reklamer på hjemmesider - adblck

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Træt af reklamer på hjemmesider - adblck
    Sendt: 23-November-2021 kl. 07:29
Hov, hvor er denne tidligere oprettede tråd blevet af ?

Jeg fik ikke læst alle indlæg, så jeg savner svarerne 
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2021 kl. 07:36
Den blev ramt af censuren.
Mvh Jesper
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2021 kl. 07:45
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Den blev ramt af censuren.

????????
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2021 kl. 08:19
Har ikke læst tråden, men antager at du brokkede dig over reklamer og brugte software til at skjule dem?

En hjemmeside koster penge at drive. Både økonomisk ift. serveromkostninger, licenser etc, og mandetimer til vedligehold. Hvor skal de penge komme fra? Skal folk bruges deres egen fritid på at drive et site? Skal de betale af egen lomme?

Ja, reklamer er træls, men det er endnu mere træls at gå ind og blokere dem og langsomt dræbe et site som Recordere fordi du også fjerner deres indtægt.

Når du bliver irriteret over en reklame, så fokusér på det positive: Alternativet til reklamen er intet site eller brugerbetaling. 
Til top
moremusic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-November-2013
Status: Offline
Point: 568
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moremusic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2021 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Den blev ramt af censuren.

????????

Recordere er et gratis (dermed reklamefinansieret) medie….you do the math.

Iøvrigt +1 til Jonas indlæg. 100% enig. 


Redigeret af moremusic - 23-November-2021 kl. 10:37
Til top
Benny From Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 814
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Benny From Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2021 kl. 10:56
Jeg har på intet tidspunkt nævnt Recordere, men det er opfattet, at sitet også lever af reklamer.

Men jeg syntes alligevel, at det er temmelig drastisk, at site policen fjerner en tråd, bare sådan uden videre, og især ikke give trådstarteren besked om at tråden er slettet, og ikke mindst HVORFOR tråden er slettet.

Minder efter min mening noget der foregår i diktaturer
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4414
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2021 kl. 11:08
Generelt synes jeg Recordere er meget large (Prøv at se på Hifi4All. _Det_ er diktatur!)

Hvis en tråd opfordrer til tiltag som er med til at fjerne indtægsgrundlaget for siden, ville jeg personligt også bare slette og ikke gide bruge tid på flinke forklaringer. 
Til top
bbond Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 19-Januar-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 408
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbond Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2021 kl. 16:35
Any way... hvis man har prøvet Adblock ved man også at den nok fjerner reklamer men gør, samtidig, rigtig mange hjemmesider ubrugelige/utilgængelige .... så det bliver man træt af i længden Wink - men prøv selv.
I øvrigt, bare det at sige "nej tak" til cookies giver noget færre reklamer og man slipper for andet bøvl....

Bond Cool

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2021 kl. 17:49
Oprindeligt skrevet af bbond bbond skrev:

Any way... hvis man har prøvet Adblock ved man også at den nok fjerner reklamer men gør, samtidig, rigtig mange hjemmesider ubrugelige/utilgængelige .... så det bliver man træt af i længden Wink - men prøv selv.
I øvrigt, bare det at sige "nej tak" til cookies giver noget færre reklamer og man slipper for andet bøvl....

Bond Cool


Nu har jeg brugt afblocker i over 10 år, har endnu aldrig mødt en hjemmeside der var ubrugelig
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2021 kl. 18:07
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Nu har jeg brugt afblocker i over 10 år, har endnu aldrig mødt en hjemmeside der var ubrugelig

Eb.dk ind i mellem. Så slår man den fra, svarer ok til pop-op vinduet og slår den til igen.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2021 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af Benny From Benny From skrev:

Minder efter min mening noget der foregår i diktaturer

Arhhhh, rolig nu Ermm
Til top
KOS. Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-Juni-2006
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KOS. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 12:09
Men så gå lige ind på FlatpaelsDK i dag uden AADDblockerErmm Jeg er næsten hverdag på Flatpaels men idag er jeg ikke for det er for meget.


Redigeret af KOS. - 24-November-2021 kl. 12:09
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu