recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nye restriktioner på vej 
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketNye restriktioner på vej 

 Besvar Besvar Side  <1234 17>
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 18:06
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Yes!
Jeg kører, som så mange andre, i tog til/fra arbejde
Vi sidder lige så tæt stuvet sammen som før corona
Kom bare tilbage med kravet om pladsbillet for at skabe afstand

Du skal snart ha mundbind på fremover i tog og supermarked Tongue


Redigeret af Munch - 24-November-2021 kl. 18:14
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 22:30
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Jeg håber der kommer krav om mundbind indendørs i butikker igen. Jeg har selv haft på når jeg går i Nordcenter Stor siden smitten eksploderede for nogle uger siden, men det hjælper jo ikke meget, når ingen andre har dem på.

Det ville ikke hjælpe, uanset hvad...
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 23:38
Til top
MortenBC Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 23:39
Jeg synes det er ufatteligt at de bliver ved med at diktere og ødelægge vores liv med restriktioner.

Jeg får det fysisk dårligt af at have mundbind på. Så jeg må undgå alle steder hvor det kræves, men synes skisme godt nok det er svært at undgå at komme i supermarkedet, byggemarkedet osv. samtigt virker det sygt og totalt hulemandsagtigt at have mundbind på i en butik hvor man nemt kan holde afstand til fremmede.

Jeg kommer til at gå i butikker uden mundbind, om de så smider mig ud på røv og albuer. Lad nu folk selv bestemme om de vil gå med på regeringens mundbinds hysteri.

Jeg er vaccineret og ej corona fornægter. Men vil ikke finde mig i flere restriktioner som ikke giver mening og har så store konsekvenser for mig.
De ødelægger ens gode humør og liv.


Redigeret af MortenBC - 24-November-2021 kl. 23:43
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 23:46
Tandlæger og kirurger bruger mundbind i timevis. Så kan du også.

De slemme politikere prøver at mindske presset på sundhedsvæsenet og sørge for, at så få mennesker som muligt dør. Sikke nogle lømler!
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4198
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2021 kl. 23:50
Man kan jo gøre som man har lyst til. Fakta er at smitten først forsvinder når 100% er vaccineret.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
MortenBC Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 01:02
Eller når alle har været smittet, også skal vi udsættes for lidt corona fremadrettet for at holde immuniteten. Lige som med alle andre sygdomme, som vi vader rundt i hver dag.

Corona forsvinder aldrig helt igen, vi skal lære at leve med den.

Mange folk er mega respektløse overfor når jeg siger at jeg ikke kan få vejret og får klaustrofobi af at have det på. Det er uhyggeligt så respektløse og fordømmende folk er.


Redigeret af MortenBC - 25-November-2021 kl. 01:04
Til top
MortenBC Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 10-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 01:05
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Tandlæger og kirurger bruger mundbind i timevis. Så kan du også.

De slemme politikere prøver at mindske presset på sundhedsvæsenet og sørge for, at så få mennesker som muligt dør. Sikke nogle lømler!

De har haft over halvandet år til at sørge for at der er bemanding på sygehusene til at tage sig af de corona syge.

Redigeret af MortenBC - 25-November-2021 kl. 01:07
Til top
Thomas Jensen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 11-November-2013
Sted: Slagelse, DK
Status: Offline
Point: 441
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 01:27
Jeg er i risikogrp. 5 og har fået 3 stk. Pfizer-skud, 1 stk. Influenza-skud og 1 stk. PneumoVax (mod lungebetændelse), og på trods af alt det skal jeg i hysteriets hellige navn alligevel til at have mundbind på igen, bare fordi nogle antivaxere nødigt skulle blive syge?

Sig mig, hvad Fanden skulle vi så vaccineres for til at begynde med?
Var det måske ikke beskeden fra Mette Fup og Magnus Løgnicke, at vi slap for restriktioner, når tilstrækkeligt med danskere var vaccinerede?

“Vi skal vise samfundssind og lade os vaccinere”, men hvorfor skal alle så straffes, fordi 25% sølvpapirshatte ikke gider vise samfundssind?
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
Til top
olepro Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Oktober-2014
Status: Offline
Point: 31
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 07:11
Oprindeligt skrevet af Thomas Jensen Thomas Jensen skrev:

Jeg er i risikogrp. 5 og har fået 3 stk. Pfizer-skud, 1 stk. Influenza-skud og 1 stk. PneumoVax (mod lungebetændelse), og på trods af alt det skal jeg i hysteriets hellige navn alligevel til at have mundbind på igen, bare fordi nogle antivaxere nødigt skulle blive syge?

Sig mig, hvad Fanden skulle vi så vaccineres for til at begynde med?
Var det måske ikke beskeden fra Mette Fup og Magnus Løgnicke, at vi slap for restriktioner, når tilstrækkeligt med danskere var vaccinerede?

“Vi skal vise samfundssind og lade os vaccinere”, men hvorfor skal alle så straffes, fordi 25% sølvpapirshatte ikke gider vise samfundssind?

Problemet lige for tiden med den høje smitte er at man ikke taler så højt om hvor dårligt vaccinerne beskytter mod smitte.
Så derfor er vaccinen blevet en sovepude for alle som er blevet vaccineret, i troen om at de ikke smitter videre.
Pfizer vaccinens effekt mod at blive smittet falder helt ned til 6,7 procent efter 5-6 måneder, men beskytter dog stadig fint mod at blive alvorligt syg.
Jeg fatter ikke hvorfor disse fakta bliver skjult så meget, nu hvor smittetrykket stiger i alle de lande som har stor vaccinetilslutning.
Men det er nok for at de forskellige regeringer ikke skal miste folks tillid.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 08:41
Det synes jeg nu er nævnt flere gange og senest på pressemødet i går.

Det er derfor man er i gang med 3. stik.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8549
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-November-2021 kl. 08:43
Oprindeligt skrevet af MortenBC MortenBC skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Tandlæger og kirurger bruger mundbind i timevis. Så kan du også.

De slemme politikere prøver at mindske presset på sundhedsvæsenet og sørge for, at så få mennesker som muligt dør. Sikke nogle lømler!

De har haft over halvandet år til at sørge for at der er bemanding på sygehusene til at tage sig af de corona syge.


Jeg tror, at hvis du kunne finde nogen (samt nogle sengepladser), så var de sikret et job.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 17>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu