recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DV bånd digitaliseres
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DV bånd digitaliseres

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2021 kl. 17:10
Oprindeligt skrevet af peranni peranni skrev:

Min Sony DV optager har desværre fået defekt AV udgang , så jeg skal bruge Firewire udgang ???
Pinnacle grapper med Firewire udgang kan desværre ikke fåes mere.

Hej.

Hvis jeg forstår dig rigtigt, har du allerede et Sony DV camera med en Firewire udgang?

Så vil du kunne overføre videoerne til en PC eller laptop med en Firewire indgang.
Det vil kræve en firewire kabel. Det jeg selv brugte havde forskellige stik til camera og laptop.

Hvis din PC ikke skulle have en Firewire indgang, kan et indstikskort med firewire indgang købes for nogle få hundrede kroner.

Du skal også bruge et program til overførslen. Der kan jeg ikke huske om jeg fandt et på Sony's hjemmeside, eller om jeg brugte et jeg fandt på internettet. Så vidt jeg husker hed det DVxxxx. Altså DV og et eller andet.
Måske andre kan hjælpe?

Eller forstår jeg ikke at du søger en grabber med Firewire udgang Mon du mener med en Firewire indgang, til at slutte til cameraets firewire udgang?

Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 26-November-2021 kl. 17:11
Til top
peranni Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2010
Sted: jylland
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér peranni Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2021 kl. 16:28
Hej.
Jeg har ca. 20 MiniDV bånd jeg skal digitalisere. Min Sony DV optager har desværre fået defekt AV udgang , så jeg skal bruge Firewire udgang ???
Pinnacle grapper med Firewire udgang kan desværre ikke fåes mere.
Har nogen en sådan i gemmerne er jeg KØBER !!!
Brugbar (til afspilning) kamera kan også komme på tale.

pcperanni@gmail.com
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu